بازدید علی فروغی از حکم رشد

به گزارش طراحی وبسایت، تهران (پانا) - علی فروغی مدیر شبکه 3 سیما از پشت صحنه سریال حکم رشد بازدید کرد.

بازدید علی فروغی از حکم رشد

به گزارش روابط عمومی این سریال شامگاه چهارشنبه 4 اسفند ماه علی فروغی مدیر شبکه سه سیما همراه با جمعی از مدیران این شبکه با حضور در پشت صحنه سریال حکم رشد از نزدیک در جریان آخرین فرایند ساخت این سریال قرار گرفتند.

علی فروغی با تشکر از زحمات عوامل این مجموعه گفت: سریال حکم رشد یکی از سریال های خوب پلیسی و خانوادگی است و نقطه قوت این سریال توجه به مسائل روز جامعه و اهمیت ویژه ای ست که به حفظ کیان خانواده داده شده است و در جزییات داستان این سریال به مفاهیمی همانند حفظ حرمت والدین در خانواده، توجه به شرعیات، ارزشهای اخلاقی و انسانی و فرهنگ ایرانی اسلامی به خوبی توجه شده است.

وی ادامه داد: پلیسی که در این سریال نشان داده می گردد یک پلیس مردمی ایرانی و قابل باور است و بر اساس انچه تا به امروز ما از این سریال دیدن نموده ایم بازی بازیگران و داستان مجذوب نماینده آن است و امیدواریم که مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

فروغی اضافه کرد: برنامه ما در شبکه سیما حمایت از مجموعه های نمایشی مجذوب نماینده و خانواده محور است.

در این ملاقات مهدی فرجی تهیه نماینده سریال نیز به نمایندگی از گروه سازنده با تشریح آخرین شرایط ساخت سریال حکم رشد گفت: ساخت این سریال از ابتدا با مسائل مختلفی همراه بود که خوشبختانه با حمایتهای سازمان به ویژه جناب اقای دکتر علی فروغی و سایر مدیران شبکه سه سیما و مرکز سیما فیلم در حال رفع شدن است.

وی ادامه داد: تا به امروز بیش از هفتاد درصد صحنه های سریال فیلمبرداری شده است و همه بازیگران جلوی دوربین رفته اند و فیلمبرداری تا اواسط اردیبهشت 1401 ادامه دارد.

در سریال حکم رشد که با موضوع پلیسی خانوادگی، در 30 قسمت فراوری می گردد، بازیگرانی چون ثریا قاسمی (توران)، مه لقا باقری (محبوبه)، پیغام احمدی نیا (غلام)، مجتبی فلاحی (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند / نعنا)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)، بازی می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بازدید علی فروغی از حکم رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید علی فروغی از حکم رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید