ببینید: خرس ها نگهبان باغ وحش اصفهان را کشتند

به گزارش طراحی وبسایت، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فوت یکی از نگهبانان باغ وحش صفه اصفهان در اثر حمله خرس اطلاع داد

ببینید: خرس ها نگهبان باغ وحش اصفهان را کشتند

به گزارش طراحی وبسایت، منصور شیشه فروش در اصفهان در ارتباط با حمله یکی از حیوانات باغ وحش صفه اصفهان به نگهبان این مجموعه گفت: طبق روال نگهبانی در باغ وحش صفه حضور داشته که پیش از این با حیوانات ارتباط داشته است.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش شهرداری اصفهان این نگهبان 65 ساله در حال دادن غذا به حیوانات بوده که دو قلاده خرس به وی حمله نموده و موجب فوت او می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به زمان این حادثه مطرح کرد: این حادثه در ساعت 8:30 صبح امروز و پیش از بازگشایی باغ وحش برای بازدیدنمایندگان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: بلافاصله عوامل امدادی، اورژانس، نیروی انتظامی و آتش نشانی به محل اعزام شده و اقدامات لازم انجام می گردد اما متاسفانه این فرد فوت می نماید. حیوان از قفس خارج نشده و این اتفاق در قفس و هنگام غذا دادن اتفاق افتاده است.

وی در ارتباط با شرایط این حیوان در گذشته توضیح داد: این دو خرس به وسیله سازمان محیط زیست به این باغ وحش تحویل داده شده و در همین مکان رشد پیدا نموده اند و چند سال است که در این باغ وحش زندگی می نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به دلیل این حادثه اعلام کرد: دلیل این اتفاق به وسیله تیم کارشناسی در دست آنالیز است.

وی توضیح داد: محدوده کوهستان صفه 450 هکتار وسعت دارد که پنج هکتار از آن به پارک وحش اختصاص یافته است و 30 گونه جانوری در آن نگهداری می شوند. شیر، خرس، گرگ و کفتار از گونه های گوشت خوار این پارک وحش هستند. بعلاوه در استان اصفهان دو باغ پرندگان و یک باغ وحش وجود دارد و سازمان محیط زیست بر آنها نظارت دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید: خرس ها نگهبان باغ وحش اصفهان را کشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: خرس ها نگهبان باغ وحش اصفهان را کشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید