ببینید؛ پلی استیشن 5 اسلیم چقدر از مدل فعلی کوچکتر است؟

به گزارش طراحی وبسایت، یکی از کاربران وبسایت رددیت به تازگی تصاویری منتشر نموده که به مقایسه پلی استیشن 5 اسلیم با مدل معمولی از نظر مقدار می پردازد.

ببینید؛ پلی استیشن 5 اسلیم چقدر از مدل فعلی کوچکتر است؟

چندی پیش کمپانی سونی به طور رسمی مدل نو و کوچک تر پلی استیشن 5 را معرفی کرد که در نسخه های استاندارد و دیجیتال در دسترس خواهد بود. به گفته سازنده، کنسول نو پلی استیشن 5 اسلیم در مقایسه با مدل فعلی از نظر حجم بیش از 30 درصد و از نظر وزن به ترتیب 18 درصد و 24 درصد کاهش یافته است که در نوع خود قابل توجه است.

با این حال، در حالی که اعلامیه سونی با اطلاعاتی در خصوص ابعاد مدل های نو همراه بود، اما متاسفانه در اقدامی عجیب، این شرکت مقایسه ای بصری ارائه نکرد تا نشان دهد که چقدر کوچک تر از مدل های معمولی کنسول ذکر شده است. حال کاربری تصاویر مقایسه ای خود را با مدل های سه بعدی ایجاد شده در ابعادی که به طور رسمی به وسیله سونی ارائه شده است، منتشر نموده است. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

طراحی نو کنسول پلی استیشن 5 دارای چهار پنل پوششی جداگانه است که قسمت بالایی ظاهری براق و قسمت پایینی ظاهری مات دارد. این مدل که در نوامبر سال جاری در ایالات متحده به وسیله خرده فروشی ها و وبسایت پلی استیشن عرضه می گردد، قبل از عرضه در سایر نقاط در ماه های بعد، با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای هر دو نسخه و یک دیسک درایو بلوری اولترا اچ دی جداشدنی عرضه می گردد. قیمت های خرده فروشی برای پلی استیشن 5 اسلیم برای نسخه استاندارد که شامل دیسک درایو است، 499.99 دلار / 549.99 یورو / 479.99 پوند و برای نسخه دیجیتال 449.99 دلار / 449.99یورو / 389.99 پوند خواهد بود.

این نشان دهنده افزایش 50 دلاری قیمت نسخه دیجیتال در ایالات متحده است. هر دو نسخه نیز گران تر از مدل های عرضه شده در ژاپن خواهند بود. در این میان اگر کاربران بخواهند این کنسول را به صورت عمودی استفاده نمایند، احتیاج به خرید یک پایه 30 دلاری نیز احتیاج دارند. در واقع برخلاف مدل های قبلی، پایه عمودی کنسول از این به بعد به صورت جداگانه فروخته خواهد شد که باید منتظر واکنش خریداران به این موضوع بود.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ پلی استیشن 5 اسلیم چقدر از مدل فعلی کوچکتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ پلی استیشن 5 اسلیم چقدر از مدل فعلی کوچکتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید