برگزیدگان بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند

به گزارش طراحی وبسایت، برگزیدگان بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی صبح امروز در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران معرفی شدند.

برگزیدگان بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه طراحی وبسایت، صبح امروز یکشنبه 24 آذرماه بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی برگزار گردید.

دبیرخانه بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی در بخش برق و کامپیوتر 55 طرح، در بخش مکانیک 44 طرح، در بخش فناوری های شیمیایی 45 طرح، در بخش زیست فناوری و علوم پایه پزشکی 43 طرح، در بخش علوم پایه 23 طرح، در بخش کشاورزی و منابع طبیعی 26 طرح، در بخش مهندس نرم افزار و فناوری اطلاعات 33 طرح، در بخش مکاترونیک 9 طرح، در بخش عمران 25 طرح، در بخش مواد متالورژی و انرژی های نو 17 طرح، در بخش نانو 6 طرح، در بخش هنر 20 طرح، در بخش معماری و شهرسازی 13 طرح، در بخش محیط زیست 10 طرح، در بخش هوافضا 7 طرح و در بخش مهندسی صنایع و مدیریت فناوری نیز 7 طرح دریافت نموده بود که پس از ارزیابی گروه های تخصصی، 18 طرح به هیئت داوران پیشنهاد شد و پس از دفاع از طرح های پیشنهادی، 10 طرح به عنوان برگزیدگان نهایی بخش دانش پژوهان و فناوران بیست ویکمین جشنواره خوارزمی انتخاب شدند.

برگزیدگان بخش فناوران و دانش پژوهان این جشنواره به توضیح زیر معرفی شدند:

عباس دلیری، رضا قشلاقی و محمد بدر گل تپه با طرح دستگاه شبیه ساز حرکت نوسانی ترکیبی پره ها برای آزمون تونل باد؛ رتبه اول پژوهش های کاربردی در گروه مکانیک را کسب کردند.

فرزانه روحانی با طرح سنتز در محل چارچوب های فلز الی نانومتخلخل با خواص ویژه کاتالیزگری رسانش بالا و حسگری یون های آلومینیوم و جیوه پیروز به کسب رتبه دوم پژوهش های بنیادی از گروه فناوری های شیمیایی شد.

هومان مرادپور با طرح مطالعه در کیهان تبریک رتبه دوم پژوهش های کاربردی در گروه علوم پایه، نسرین صدری باغ طرح طراحی کنترل کننده انشعابات موضعی برای سیستم های منفرد غیر خطی دو و سه بعدی از گروه علوم پایه پیروز به کسب رتبه دوم پژوهش های بنیادی شد.

محمد مهرآبادی با طرح ساز و کار های اپی ژنتیکی درگیر در برهمکنش میکرو ارگانیسم ها حشرات از گروه کشاورزی و منابع طبیعی رتبه سوم پژوهش های بنیادی را از آن خود کرد.

محمدرضا چاوشیان با طرح طراحی و ساخت فلومتر های الکترومغناطیسی برای سیال های خاص از گروه برق و کامپیوتر رتبه سوم طرح های توسعه ای را کسب کرد.

میلاد جهانی با طرح افزایش نرخ قابل حصول کانال های تداخلی به کمک روش همسونهی تداخل بدون دسترسی به ضرایب کانال های مخابراتی از گروه تخصصی برق و کامپیوتر رتبه دوم نوآوری، ائمه باقری حشکوایی با طرح ساخت اپتا حسگر های مبتنی بر نانوساختار طلا برای اندازه گیری و گزینش بعضی ترکیبات زیستی و دارویی از گروه تخصصی زیست فناوری علوم پایه پزشکی رتبه سوم نوآوری، هادی عطاپور طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی دستگاه بارگذاری تنش سه محوره با قابلیت اعمال فشار منفذی از گروه عمران رتبه سوم نوآوری، عارف اعظمی گیلان و علی خوش انجام با طرح دستگاه پرداخت کاری چرخشی از گروه مکانیک رتبه سوم نوآوری را به دست آوردند.

برگزیدگان بخش دانش آموزی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی به توضیح زیر معرفی شدند:

سحر اکسوان و فاطمه تعیین الدینی از کرمان با طرح ماسک هوشمند محافظت کننده گردوغبار رتبه دوم در گروه علوم زیستی، سید محمدرضا داودی ابرقوئی از یزد با طرح حیوان خانه ویژه آزمایشگاهی رتبه سوم علوم زیستی، مهسا سادات سجادپور و مهشاد دماری از تهران با طراحی اسباب بازی برای اصلاح زانوی پرانتزی در بچه ها 3 تا 6 سال رتبه سوم علوم زیستی، آپامه عاقلی نژاد و اسما حمید از تهران با طراحی ابزاری برای تسهیل نوشتن در بیماران ای بی رتبه سوم علوم زیستی را کسب کردند.

محمد یاسین حاجیلی نعمت، مبین ناسوتی و محمد قمری از خوزستان با طرح تشخیص فرکانس وزوز گوش به وسیله سیگنال های مغزی رتبه دوم علوم اعصاب شناختی، آناهیتا فتاحی و حنانه غریبی از تهران با طرح ساخت یک سامانه آموزشی برای بهبود یکپارچگی حسی در افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم رتبه سوم علوم اعصاب شناختی را به دست آوردند.

نوید زرگرنژاد از تهران با طرح تار شمار ماره رتبه سوم فیزیک و نجوم کسب کرد.

فرهاد حسینیه ننیز از کرمان با طرح نرم افزار برنامه نویسی کیوب بیلدر رتبه دوم کامپیوتر، کیان میر و مهدی ناصری تکلو از خراسان رضوی با طرح نرم افزار راننده یار رتبه دوم کامپیوتر را کسب کردند.

محمد حسین حسین خانی ننیز از کرمان با طرح بازکن کیسه نایلونی رتبه سوم مکاترونیک، بهزاد لطفی هرگلان، محمدرضا لطفی هرگلان، مهدی یاسین زاده ینگجه، هادی لطفی هرگلان از آذربایجان شرقی طراحی و ساخت خودروی خورشیدی دونفره رتبه سوم مکاترونیک را کسب کرد.

مریم کرامتی از هرمزگان با طرح موتور الکتریکی با چرخش آهنربا رتبه سوم مکانیک، ساینا عالم پورسالمی از فارس طراحی یک شناور زیرسطحی با استفاده از الگوی رفتاری بدن پنگوئن رتبه سوم مکانیک کسب کردند.

مهرداد آقا محمد حسنی از کرمان با طرح دست افزار کمکی رتبه سوم عمران و معماری از ان خود کرد.

امیرحسین رضوان دوست و محمد خدابنده لو از یزد با طرحی نو برای خلق پویانمایی رتبه اول هنر، سید شهاب الدین شیخ علی شاهی و محمد یاسین جعفری ندوشن از یزد با طرح دستگاه قلم تراش رتبه دوم هنر، حدیث حسن زاده از فارس با طرح انگونه که کمک میکنی کمک می شوی رتبه دوم هنر و ابوالفضل حسینی پور چهارده از یزد با فیلم کوتاه داستانی پناه رتبه سوم هنر را کسب کردند.

مارال جعفرپور از فارس با نمایشنامه ذهن شکننده رتبه دوم میان رشته ای، علی بدری کمسرخ از کرمان با دستگاه هشدار دهنده نشت آب زمین کشاورزی رتبه سوم میان رشته ای را به دست آوردند.

حسین امیر یعقوبی از آذربایجان شرقی با مجموعه داستان سرزمین بادبادک ها رتبه اول زبان و ادبیات فارسی، علی سمرقندی از خراسان رضوی با مجموعه شعر مردگانی رتبه اول زبان و ادبیات فارسی، علی سلطانی فر از یزد با مجموعه شعر انار دانه شده رتبه دوم زبان و ادبیات فارسی، نوریه گیتی بین از گیلان با مجموعه شعر سکوت رتبه سوم زبان و ادبیات فارسی، موژان پهلوانی از کردستان با آنالیز تطبیقی معنایی و محتوایی لالایی های کردی با لالایی های فرانسوی رتبه سوم زبان و ادبیات فارسی را از خود کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزیدگان بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان بیست ویکمین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید