سبقت جیمز باند از سریع و خشن در گیشه بین الملل

به گزارش طراحی وبسایت، پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر گزارش داد، بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند با عنوان زمانی برای مردن نیست با 558 میلیون و 200 هزار دلار فروش، از فروش 549 میلیونی قسمت نهم از مجموعه سریع و خشن پیشی گرفت و پرفروش ترین فیلم پساکرونایی هالیوود در گیشه بین المللی شد.

سبقت جیمز باند از سریع و خشن در گیشه بین الملل

فیلم زمانی برای مردن نیست به کارگردانی کری فوکوناگا به عنوان آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور 007، بارها به علت بحران شیوع کرونا از جدول اکران خارج شد اما این وقفه بر استقبال سینمادوستان از این فیلم موردانتظار تاثیری نذاشت. زمانی برای مردن نیست در عین ناباوری از دیگر فیلم های پرفروش مجموعه جیمز باند نیز سبقت گرفت و فروشش از فروش فیلم های اسکای فال در 18 بازار دنیای و اسپکتر در 22 بازار، جلو زد.

جدیدترین ماجراجویی مامور 007 این آخرهفته به عنوان آخرین بازار دنیای مهم در استرالیا روی پرده سینماها رفت، 8 میلیون و 200 هزار دلار فروش کرد و پرفروش ترین افتتاحیه دوران پساکرونایی در این کشور را رقم زد.

فروش زمانی برای مردن نیست این آخر هفته در گیشه آمریکای شمالی از مرز 150 میلیون دلار عبور کرد و مجموع فروش آن در دنیا به 708 میلیون و 600 هزار دلار رسید. با وجود این، سریع و خشن 9 با 721 میلیون دلار فروش همچنان پرفروش ترین فیلم هالیوودی دوران پساکرونا در گیشه دنیای است.

هفته ای که گذشت برای فیلم ونوم 2: بگذار کارنیج بیاید نیز خوش یمن بود؛ فروش این فیلم در گیشه آمریکای شمالی از مرز 200 میلیون دلار عبور کرد و پس از شانگ چی و افسانه ده حلقه که 224 میلیون و 400 دلار در این بازار مهم سینمایی فروش نموده بود به دومین فیلم دوران پساکرونا تبدیل شد که چنین دستاوردی را به دست می آورد. ونوم 2 این آخر هفته سینمایی را با کسب مجموع 202 میلیون و 700 هزار دلار از آمریکا و 441 میلیون و 500 هزار دلار از گیشه دنیای به سرانجام رساند.

به گزارش طراحی وبسایت، ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت.

این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان دنیای بهداشت از آن با واژه همه گیری یاد کرد، تا لحظه تنظیم خبر بیش از 254 میلیون و 612 نفر را در دنیا مبتلا نموده است که از این میان پنج میلیون و 122 هزار نفر جان باخته اند.

شیوع این ویروس موجب تعطیلی بسیاری فعالیت و رویدادهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله جشنواره ها، نمایشگاه ها و بسته شدن سینماها، سالن های تئاتر و کنسرت و کتابفروشی ها شد و تأثیرات منفی زیادی بر بازارهای دنیای و اقتصاد کشورها در بخش های گوناگون از جمله فرهنگ گذاشت.

منبع: ایرنا زندگی

به "سبقت جیمز باند از سریع و خشن در گیشه بین الملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت جیمز باند از سریع و خشن در گیشه بین الملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید