سریال نو The Peripheral: سرگرم کننده و مناسب برای علاقه مندان سریال های هیجانی و مشتاقان گیم

به گزارش طراحی وبسایت، سریال قدیمی خوب زیاد است و شاید این روزها دوست داشته باشید که سیزن تازه سریال The Handmaids Tale را دنبال کنید. اما اگر در پی سریال خوب تازه هستید، سریال کاملا تر و تازه The Peripheral گزینه مناسبی است.

سریال نو The Peripheral: سرگرم کننده و مناسب برای علاقه مندان سریال های هیجانی و مشتاقان گیم

احتمالا بیشتر ما اگر 10 سال دیگر سن نوجوانی را می گذارندیدم به این دنیایی شبیه این سریال روبرو می شدیم. راستش مایی که نسل آتای و کومودور و پنتیوم تری و گیم های اولیه و دیال آپ را از سر گذرانده ایم، ته دلمان نمی توانیم حسادت نکنیم که نوجوان های آینده چقدر از امکانات نو برخوردار خواهند شد.

اما غرض شدن در واقعیت مجازی و گیم هایی که یک راست بدون واسطه با مغز شما ارتباط برقرار می نمایند، چیز جالب یا مخوفی است؟

این سوالی است که پس از تماشا قسمت اول سریال تازه The Peripheral به ذهنمان می رسد.

داستان از یک برادر و خواهر مشتاق گیم آغاز می گردد. دختر کمی در ک فست فودی کار می نماید و گاهی هم به درخواست برادر آواتار او می گردد و قسمت های سخت گیم ها را با مهارت برایش بازی می نماید.

تا اینکه یک روز یک کلاهخود نو گیم واقعیت مجازی برای برادر فرستاده می گردد که تست گردد. اما این کلاهخود نو یک نسل جلوتر است و شخص می تواند دقیقا خودش را در یک کالبد شخصیت های گیم حس کند و حس و حال آنها را داشته باشد.

برادر کلاهخود را به خواهر می دهد تا تست کند. بابت تست به آنها پول خوبی داده می گردد. جلسه اول خیلی خوب و خوش به سرانجام می رسد و خواهر هم کلی به هیجان می آید که با چه گجتی آشنا شده.

اما از بار دوم تست همه چیز فرق می نماید و خشن می گردد تا اینکه یک روز به خواهر اخطار داده می گردد که فورا برای تست مرحله سه برود و گرنه …

سریال را آمازون بر اساس کتابی به همین نام که در سال 2014 به وسیله ویلیام گیبسون نوشته بود، ساخته است و دو تن از تهیه نماینده های سریال تهیه نماینده های سریال مشهور وست ورلد هستند یعنی جوناتان نولان و لیزا جوی.

قیمت اول را که دیدم به نظرم سریال میانه قابل اعتنایی آمد و به نظرم در قسمت های دیگر پیشرفت هم بکند.

بد نیست شما هم ببینید.

منبع: یک پزشک

به "سریال نو The Peripheral: سرگرم کننده و مناسب برای علاقه مندان سریال های هیجانی و مشتاقان گیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال نو The Peripheral: سرگرم کننده و مناسب برای علاقه مندان سریال های هیجانی و مشتاقان گیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید