سلمانی پیراهن پرسپولیس را بر تن می نماید

به گزارش طراحی وبسایت، یاسین سلمانی پیراهن شماره 80 را انتخاب نموده است و در مصاحبه اش تاکید نمود قرار است این پیراهن را به تن کند.

سلمانی پیراهن پرسپولیس را بر تن می نماید

به گزارش طراحی وبسایت به نقل از طرفداری، به نظر می رسد علت انتخاب پیراهن شماره 80 از سوی یاسین سلمانی تا حدی معین است. یاسین سلمانی بازیکن فصل قبل سپاهان، که باشگاه استقلال امید زیادی به جذب او داشت، درنهایت از سوی باشگاه پرسپولیس هایجک شد و پیراهن این تیم را به تن کرد. یاسین سلمانی در اولین مصاحبه اش با طراحی وبسایت اعلام نمود پیراهن شماره 80 را به تن می نماید.

سلمانی متولد 8 اسفند سال 1380 است و با توجه به این که پیراهن شماره 8 پرسپولیس در حال حاضر برای او دست نیافتنی است و شماره 88 نیز پس از سیامک نعمتی به سینا اسدبیگی رسیده، یاسین تصمیم گرفت پیراهن شماره 80 را به تن کند.

سلمانی که جزو بازیکنان زیر 23 سال است شماره ای را انتخاب نموده که فصل قبل بر تن محمد عمری دیگر ستاره زیر 23 سال پرسپولیس بود. از آن جایی که عمری از ابتدای این فصل، شماره سابق محسن مسلمان یعنی شماره 77 را انتخاب کرد، یاسین سلمانی نیز شماره 80 را به تن کرد.

لازم به ذکر است سلمانی اگرچه این فصل بازیکن زیر 23 سال است اما فصل بعد بزرگسال محسوب شده و در فهرست بزرگسالان پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "سلمانی پیراهن پرسپولیس را بر تن می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلمانی پیراهن پرسپولیس را بر تن می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید