قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد

به گزارش طراحی وبسایت، خبرنگاران- اجاره آپارتمان در سعادت آباد می تواند از خرید خانه در جنوب تهران هزینه بیشتری داشته باشد. طبق آمار های رسمی خرید خانه 100 متری در منطقه 18 مرکز به طور میانه دو میلیارد تومان تمام می گردد درحالی که مالک واحد 100 متری در سعادت آباد همین رقم را به عنوان پول پیش دریافت می نماید و ماهی 15 میلیون تومان هم اجاره می گیرد. از این دست فایل ها در بازار اجاره بها سعادت آباد تهران زیاد است، اما گاهی اجاره آپارتمان در سعادت آباد به کمتر از 100 میلیون تومان پول پیش احتیاج دارد. مثل واحدی 63 متری که 13 سال از سن بنا آن می گذرد و مستاجر باید ماهی 9 میلیون تومان هم به عنوان اجاره کنار بگذارد.

قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد

اجاره آپارتمان یکخوابه در سعادت آباد

به گزارش طراحی وبسایت، اجاره آپارتمان در سعادت آباد گاهی کمتر از 100 میلیون به عنوان پول پیش لازم دارد. مالک آپارتمان 63 متری در سعادت آباد 90 میلیون تومان ودیعه می گیرد و علاوه بر این رقم، ماهی 9 میلیون تومان اجاره طلب می نماید. این واحد سال 88 ساخته شده و با امکانات کامل مثل آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می گردد. مبلغ رهن و اجاره این واحد قابلیت تبدیل دارد و کاهش رقم ودیعه به 50 میلیون تومان، هزینه اجاره ماهانه را به 9.8 میلیون تومان افزایش می دهد. در سعادت آباد واحد 60 متری را که سال 80 ساخته شده و در طبقه زیرهمکف واقع شده، اجاره می دهند. رقم ودیعه این واحد دقیقا 100 میلیون تومان است و اجاره ماهانه آن هفت میلیون و 200 هزار تومان. البته این واحد پارکینگ ندارد، اما با آسانسور و انباری اجاره داده می گردد. اجاره آپارتمان در سعادت آباد بابت واحد یک خوابه 60 متری که سال 94 ساخته شده، 400 میلیون تومان پول پیش لازم دارد و علاوه بر آن ماهانه باید 10 میلیون تومان اجاره خانه پرداخت کرد. بین فایل های موجود برای اجاره آپارتمان در سعادت آباد، واحدی 75 متری به چشم می خورد که رقم ودیعه آن 600 میلیون تومان است و درعوض مالک اجاره ماهانه دریافت نمی نماید. این واحد که سال 85 در طبقه دوم ساخته شده، آسانسور ندارد.

اجاره آپارتمان دوخوابه در سعادت آباد

اجاره آپارتمان در سعادت آباد بابت واحد های دوخوابه می تواند بیش از یک میلیارد بابت پول پیش احتیاج داشته باشد. البته اغلب صاحبخانه هایی که چنین رقمی را به عنوان ودیعه از مستاجر می گیرند، اجاره دریافت نمی نمایند، اما در همین محل آپارتمان 115 متری را با دوتا اتاق خواب درحالی اجاره می دهند که رقم ودیعه و اجاره ماهانه آن به ترتیب 1.1 میلیارد و 16 میلیون تومان اعلام شده است. یک سال از عمر بنا این واحد می گذرد و با امکانات کامل به مستاجر تحویل داده می گردد. یا مثلا صاحبخانه آپارتمان 100 متری نوساز در سعادت آباد علاوه بر دو میلیارد تومانی که بابت ودیعه دریافت می نماید، گفته ماهی 15 میلیون تومان هم اجاره می خواهد. در این واحد یک اتاق خواب مستر وجود دارد و در محیط آپارتمان سالن بدنسازی و روف گاردن دیده می گردد. قابلیت تبدیل رهن و اجاره بابت این واحد به مستاجر اجازه می دهد به جای دو میلیارد، 1.5 میلیارد پول پیش وسط بگذارد، اما هزینه اجاره از 15 به 30 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید. آپارتمان 100 متری در سعادت آباد که 15 سال پیش ساخته شده یکی دیگر از فایل های موجود در این منطقه برای اجاره است. رقم ودیعه و اجاره این واحد به ترتیب 500 و 12 میلیون تومان اعلام شده است.

اجاره آپارتمان سه خوابه در سعادت آباد

اجاره آپارتمان در سعادت آباد بابت واحد های سه خوابه ممکن است چند میلیارد پول پیش لازم داشته باشد. مثل واحد 250 متری نوساز که رقم ودیعه آن سه میلیارد تومان است و باید ماهانه 75 میلیون تومان هم به عنوان اجاره کنار گذاشت. یا مثلا واحد 350 متری که رقم ودیعه و اجاره ماهانه آن به ترتیب 3.5 میلیارد و 55 میلیون تومان است. این واحد که تمامی اتاق های آن مستر هستند، سال 1400 ساخته شده و در محیط ساختمان استخر، سونا و جکوزی ساخته شده است. مالک آپارتمان 200 متری با سه اتاق خواب در سعادت آباد علاوه بر یک میلیارد تومان پول پیش، ماهی 45 میلیون تومان اجاره دریافت می نمایدو این واحد سال 96 ساخته شده، یک اتاق مستر دارد و نگهبان مقیم ساختمان، استخر، سونا و جکوزی هم در ساختمان ساخته شده است. واحد 140 متر در سعادت آباد بین فایل های اجاره به چشم می خورد. مالک این یکی رقم ودیعه را 500 میلیون تومان و هزینه اجاره ماهانه را 28 میلیون تومان در نظر گرفته است. این واحد سال 90 در طبقه اول ساخته شده و با آسانسور، انباری و پارکینگ تحویل مستاجر داده می گردد.

مشخصات آپارتمان های اجاره ای در سعادت آباد

متراژ

تعداد اتاق

سن بنا

مشخصات

پول پیش

اجاره ماهانه

63 متر

یک اتاق

13 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

90 میلیون تومان

9 میلیون تومان

60 متر

یک اتاق

21 سال

طبقه زیرهمکف، بدون پارکینگ

100 میلیون تومان

هفت میلیون و 200 هزار تومان

60 متر

یک اتاق

هفت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

400 میلیون تومان

10 میلیون تومان

75 متر

یک اتاق

16 سال

طبقه دوم/ بدون آسانسور

600 میلیون تومان

-

115 متر

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 100 میلیون تومان

16 میلیون تومان

100 متر

دو اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ، اتاق خواب مستر

دو میلیارد تومان

15 میلیون تومان

100 متر

دو اتاق

15 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

500 میلیون تومان

12 میلیون تومان

250 متر

سه اتاق

13 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ، اتاق خواب مستر

سه میلیارد تومان

75 میلیون تومان

350 متر

سه اتاق

یک سال

سه اتاق مستر، دوتا پارکینگ، استخر و سونا

سه میلیارد و 500 میلیون تومان

55 میلیون تومان

140 متر

سه اتاق

11 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

500 میلیون تومان

28 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید