مربی تیم ملی راگبی جوانان کشور انتخاب شد

به گزارش طراحی وبسایت، رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم از انتخاب حسن حیدرزاده به عنوان مربی تیم ملی راگبی جوانان کشور اطلاع داد.

مربی تیم ملی راگبی جوانان کشور انتخاب شد

سعید توکلی، رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم اظهار کرد:حسن حیدرزاده، مربی با سابقه راگبی استان قم از سوی انجمن راگبی فدراسیون انجمن های ورزشی کشور به عنوان مربی تیم ملی جوانان این رشته ورزشی انتخاب شد.

او ادامه داد: حیدرزاده به عنوان مربی، تیم ملی راگبی جوانان کشورمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی سونز آسیا در ازبکستان همراهی می نماید.

حسن حیدرزاده، مربی ملی پوش جوان راگبی استان قم در گفت وگو با خبرنگار ما درباره کارنامه ورزشی خود می گوید:از سال 89 وارد راگبی شدم، پیش از این در رشته کشتی آزاد فعالیت می کردم.

او ادامه داد:در سال 91 به وسیله وین مسترز مربی تیم ملی راگبی که اهل نیوزلند بود به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شدم، بعد اینکه آقای مسترز از ایران رفت تصمیم گرفتم خودم راه مسترز را ادامه بدهم و در سال 93 در اولین مسابقات راگبی جوانان که در کرمان برگزار گردید به مقام قهرمانی رسیدم.

حیدرزاده با اشاره به کسب چندین مقام قهرمانی در رده سنی نونهالان ، نوجوان و جوانان گفت:طی سال های فعالیتم با شناسایی استعداد های برتر بیشتر از 15 بازیکن به تیم ملی راگبی معرفی نموده ام.

مربی تیم ملی راگبی جوانان گفت:هدفم کسب سهمیه المپیک زیر 20 سال تیم ملی ایران است و امیدوارم در المپیک بزرگسالان هم بتوانیم برای اولین بار سهمیه بگیریم.

حیدرزاده اضافه کرد:این قول را می دهم که در آینده نزدیک چندین لژیونر از راگبی قم خواهیم داشت، ابوالفضل ولایی و ابوالفضل بالازاده در رده سنی نونهالان از استعداد های برتر راگبی استان با بازی درخشان خود در میادین بین المللی خواهند درخشید و بازیکنان دیگر هم شانس حضور در تیم های اروپایی را خواهند داشت.

ملی پوش راگبی استان ادامه داد: ناگفته نماند تیم راگبی بانوان تمرینات جدی خود را شروع نموده است و در آینده ای نه چندان دور چندین ملی پوش از بانوان استان قم در این رشته ورزشی خواهیم داشت.

او ادامه داد:برای حضور در اولین مسابقه بین المللی پیش رو که اواخر مهرماه در ازبکستان برگزار می گردد به عنوان مربی، تیم ملی جوانان را راهنمایی می کنم.

حیدرزاده در انتها گفت: برای درخشش راگبی ایران در جهان، تمام کوششم را خواهم کرد؛ من از زندگیم برای راگبی گذشته ام و امیدوارم با توکل بر خدا و با حمایت های برادرم مهدی حیدرزاده که مشوق من بوده است، به هدفم برسم و بتوانم آرزوی درخشش بچه هایی که به من اطمینان نموده اند و این روز ها سخت در حال کوشش هستند را برآورده کنم و باعث بشوم پرچم ایران در رقابت های بین المللی بالا برود.

طراحی وبسایت قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مربی تیم ملی راگبی جوانان کشور انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی راگبی جوانان کشور انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید