مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان شد

به گزارش طراحی وبسایت، در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد، مرغ منجمد از کیلویی 25 هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی 20 هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان شد

به گزارش گروه مالی طراحی وبسایت، صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار که وزرای جهاد کشاورزی، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی و بعلاوه نمایندگان دستگاه های مختف حضور داشتند با تاکید بر اینکه شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که مردم برای برطرف احتیاج های اساسی روزمره خود در صف بایستند تصریح شد: هیچگونه تفاوت قیمت کالا های اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار قابل قبول نیست و نباید اجازه داد عده ای سودجو و دلال در فرایند توزیع کالا های مورد احتیاج مردم اخلال ایجاد نمایند.

در این جلسه پس از گزارش کوشش ها و زحمات دولت سیزدهم برای ذخیره و توزیع کالا های اساسی و مورد احتیاج مردم در ماه های اخیر تاکید شد با تصمیمات و ترتیبات اتخاذ شده و بعلاوه توسعه نظام توزیع کالا ها در کشور در هفته های آینده کالا های اساسی و مورد احتیاج با سهولت و بعلاوه دسترسی سریع در اختیار مردم قرار گیرد.

بر اساس تصمیمات این جلسه در جهت ایجاد امنیت خاطر برای بخش خصوصی در زمینه فراوری و توزیع کالا های مورد احتیاج مردم مقرر شد با ورود بخش خصوصی و استارتاپ ها در زنجیره توزیع و فراوری، کالا های مورد احتیاج مردم با سهولت و رضایتمندی به دست مصرف نمایندگان برسد.

بعلاوه پس از شنیدن گزارش وزارت جهاد کشاورزی در مورد نحوه توزیع مرغ و تخم مرغ در کشور تاکید شد با اقدامات صورت گرفته هیچگونه کمبودی در انبار ها در مورد تامین این دو کالای مورد احتیاج مردم نباید وجود داشته باشد.

در این جلسه مقرر شد، مرغ منجمد از کیلویی 25 هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی 20 هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف نمایندگان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید