معاون شهردار تهران: 27 میدان میوه و تره بار تا انتها سال افتتاح می گردد

به گزارش طراحی وبسایت، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تا سرانجام سال 27 بازار میوه و تره بار در منطقه ها مختلف تهران افتتاح می گردد.

معاون شهردار تهران: 27 میدان میوه و تره بار تا انتها سال افتتاح می گردد

به گزارش طراحی وبسایت، حسین نظری در آیین افتتاح و بهره برداری رسمی از پروژه های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران که در شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار افتتاح شد، گفت: باتوجه شرایط مالی کشور و شهرداری تهران، رویداد امید و افتخار حاکی از امید و کار است که اگر بخواهیم می توانیم کار کنیم. میادین تره بار یکی از خدمات قدیمی و ارزنده در تهران است که با رویکرد کارآمد و درست به آن نگاه می کنیم.

او با بیان اینکه در ابتدای سال 1402 میادین در کنترل قیمت گوشت، مرغ، میوه و سبزیجات تاثیر مستقیم داشتند، گفت: با نگاه به منطقه ها کم برخوردار، ادعا داریم در کاهش قیمت تاثیر گذار بودیم و قیمت میادین مناسب بود.توجه به منطقه ها کم برخوردار در میادین میوه و تره بار حسن بزرگی است و وقتی به منطقه ها مراجعه می کنیم مردم درخواست احداث میادین میوه و تره بار دارند.

نظری با اشاره به اینکه یکی از مزایای خرید در میادین، خرید سرگرمی گونه است،گفت: از رئیس سازمان میوه و تره بار خواستم در بازار های آینده به زیبایی بازار توجه نمایند. قرار ما هم با منطقه ها شهرداری این بود که زمین هایی به میادین تره بار برای احداث میادین معرفی نمایند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بازارهای زیر مجموعه میادین در منطقه ها را فعال کردیم و توسعه کیفی و کمی مدنظر ماست؛ البته کار سختی است. منطقه ها 286 زمین معرفی کردند که حدود 30 زمین قابلیت بارگذاری دارند. تا خاتمه سال 27 بازار افتتاح خواهد شد؛ اگر منطقه ها زمین های بیشتری را معرفی نمایند، بازارهای های جدیدی افتتاح خواهد شد که طراحی ایرانی و اسلامی دارد.

فصاحت گفت: 3بازار با ترکیب میدان تره بار، فروشگاه شهروند و سازمان ورزش در یک ساختمان احداث خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "معاون شهردار تهران: 27 میدان میوه و تره بار تا انتها سال افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون شهردار تهران: 27 میدان میوه و تره بار تا انتها سال افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید