نظرسنجی نوروز 92

به گزارش طراحی وبسایت،

به قید قرعه به یک نفر از دوستانی که در نظرسنجی فوق شرکت نموده اند تور جزیره کیش هتل 5 ستاره شایان (جهت استفاده دو نفر) از طرف آژانس بهنود گشت (مجری مستقیم تورهای کیش و هندوستان) اهدا خواهد شد.

سلام خدمت تمامی عزیزان. در هفته قبل از شما عزیزان درخواست نمودیم تا در نظرسنجی مربوط به نوروز 92 شرکت نمایید . تا کنون تقریبا بیش از 2500 نفر از دوستان در نظرسنجی فوق شرکت نموده اند . اما بازخوردهایی بسیار جالب از طرف بعضی از مدیران آژانس های مسافرتی و همکاران داشتیم مبنی بر اینکه ای کاش نظرسنجی فوق به صورت کاملتر و جامعتری برگزار مینمودیم

نظرسنجی نوروز 92

به همین دلیل سعی نمودیم نظرسنجی فوق را کاملتر نماییم و با سئوالات بیشتری بتوانیم نتایج بهتری از حاصل آن به دست بیاوریم. بنابراین با تکمیل سئوالات نظرسنجی نوروز 92 قصد سفر به کجا را دارید؟ مجددا در خدمت شما عزیزان هستیم و از شما خواهشمندیم که بار دیگر قبول زحمت کرده و در این نظرسنجی شرکت نمایید. نتایج این نظر سنجی به صورت نمودار در سایت منتشر خواهد شد و مطمئن باشید خط مشی بسیاری از آژانسهای فعال در حیطه اینترنت ایران خواهد شد.

همچنین جایزه ای به قید قرعه به یکی از دوستانی که آیتم نهایی را تکمیل نماید تعلق خواهد گرفت (آیتم 11). حتما نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را جهت شرکت در قرعه کشی وارد نمایید . نام اسپانسر مسابقه آژانس بهنود گشت میباشد(مهلت شرکت در نظرسنجی و قرعه کشی تا 15 دیماه میباشد) .

خدمات تور فوق شامل :

اقامت در هتل 5 ستاره شایان

مدت اقامت 2 شب

ویژه 2 نفر در اتاق 2 تخته

پرواز رفت و برگشت از تهران

قابل استفاده تا 25 اسفند به غیر از ایام تعطیات رسمی

با تشکر از همکاری تمامی شما دوستان و عزیزان

جهت شرکت در نظر سنجی کلیک کنید

منبع: لست سکند

به "نظرسنجی نوروز 92" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی نوروز 92"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید