هرچه سریع تر مودم خود را از آشپرخانه خارج کنید ، برترین مکان خانه برای قرار دادن روتر کدام است؟

به گزارش طراحی وبسایت، یک متخصص در آنالیز های خود متوجه بدترین مکان در خانه برای قرار دادن روتر شد. او در آنالیز های خود ضمن اشاره به دلایل اختلال در سیگنال های روتر به برترین مکان برای قرار دادن این دستگاه نیز اشاره نموده است.

هرچه سریع تر مودم خود را از آشپرخانه خارج کنید ، برترین مکان خانه برای قرار دادن روتر کدام است؟

به گزارش طراحی وبسایت و به نقل از روزنامه سان، قرار دادن دستگاه در این مکان می تواند سرعت اینترنت شما را کاهش دهد، بنابراین ارزش آنالیز دارد. یک کارشناس اینترنت از ویرجین مدیا در این باره گفت:این فقط وسایل برقی نیستند که با سیگنال وای فای شما تداخل می نمایند، فلزات نیز می تواند اتصال شما را خراب کند.

به گفته این کارشناس، در اغلب آشپزخانه های منازل، وسایل فلزی سنگین مانند فر، یخچال و ماشین لباسشویی و بعلاوه وسایل برقی منتشر نماینده سیگنال مانند مایکروویو وجود دارد که آن ها را به محیطی نامناسب برای روتر شما تبدیل می نماید. بنابراین اگر روتر وای فای خود را در آشپزخانه دارید، ممکن است بخواهید آن را جابجا کنید. هر وسیله آشپزخانه ای که حاوی فلز باشد، از جمله یخچال و مایکروویو، برای سیگنال وای فای مضر استبه این علت اکه روترها امواج رادیویی الکترومغناطیسی ساطع می نمایند.

مواد فلزی می وانند این امواج رادیویی را جذب نمایند و این باعث کاهش سیگنال وای فای و سرعت شما می گردد. مایکروویوها به علت اینکه حاوی فلز هستند و تشعشعات رقیب از خود ساطع می نمایند، دردسر مضاعف دارند. دستگاه هایی نظیر مایکروویو می توانند تشعشعات الکترومغناطیسی را منتشر نمایند که می تواند با سیگنال های روتر شما تداخل ایجاد کند.

این تشعشعات برای شما مضر نیست اما برای اتصال وای فای شما مضر است. حمام نیز مکان دیگری است که بهتر است از قرار دادن روتر در آن اجتناب گردد. به علت میزان آب و رطوبتی که در حمام وجود دارد محتمل است روتر شما خراب گردد. در حمام نیز مقادیری فلز یافت می گردد که می توان در مختل کردن سیگنال های روتر موثر باشد. در آنجا میزانی فلز در لوله ها و در وان یا دوش پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

  • 2 ترفند جالب برای افزایش سرعت وای فای | نقش اساسی آنتن ها در بالا بردن سرعت اینترنت

به طور کلی، برترین مکان برای قرار دادن روتر وای فای، جایی در مرکز خانه است. سعی کنید آن را روی زمین قرار ندهید و از موانع دور نگه دارید.

منبع: همشهری آنلاین

به "هرچه سریع تر مودم خود را از آشپرخانه خارج کنید ، برترین مکان خانه برای قرار دادن روتر کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرچه سریع تر مودم خود را از آشپرخانه خارج کنید ، برترین مکان خانه برای قرار دادن روتر کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید