واکنش بازیکن پرسپولیس به بند فسخ 400 هزار یورویی

به گزارش طراحی وبسایت، در خبرها آمده بود فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس نیز جزو بازیکنانی است که بند فسخ برای جدایی دارد و می تواند با پرداخت 400 هزار دلار آزاد گردد.

واکنش بازیکن پرسپولیس به بند فسخ 400 هزار یورویی

خود فرشاد فرجی اما این خبر را تکذیب نموده و به خبرورزشی گفت: من واقعا برای بعضی شایعه سازان متأسفم که چنین اخبار خیالی را منتشر می نمایند. این درحالیست که اصلا بند فسخی در قرارداد خودم با پرسپولیس ندارم و آن را قویا تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: به نظر می رسد این شایعات و حاشیه ها ساخته فکر بیمار دشمنان پرسپولیس باشد. اینکه هر روز یک ماجرا یا قصه ای می بافند و در فوتبال ایران پهن می نمایند تا به خیال واهی خود تیم ما را زمین بزنند غافل از اینکه هواداران پرسپولیس فهیم و برترین قاضی هستند. هواداران پرسپولیس گول این شایعات بی اساس را نمی خورند.

وقتی از نحوه پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی و فروش خانه مسکونی اش پرسیدیم با اکراه جواب داد: من و خانواده ام جملگی پرسپولیسی هستیم. سال ها برای رسیدن به پیراهن پرافتخار این تیم صبر نموده و زحمت کشیدم و وقتی دیدم باشگاه قبلی ام رضایتنامه نمی دهد خانه ام را فروختم تا پرسپولیسی شوم. دوست داشتم پیراهن تیم محبوب خودم را بپوشم و منتی هم از این بابت ندارم. این شایعات هم نمی تواند فکر من یا هواداران پرسپولیس را به هم بریزد چون کارنامه و همه چیز من تعیین است.

مدافع پرسپولیس در مورد مصدومیت خود نیز اعلام کرد: همه تمرکز و کوشش من بازگشت زودتر به یاری پزشکان تیم و یاری به پرسپولیس است. متأسفانه مُچ پای من در بازی با آلومینیوم پیچید و حالا باید مراحل درمانی خود را طی کنم هرچند خیلی دوست داشتم در این مقطع واقعا کنار تیم بودم و یاری می کردم.

فرشاد فرجی درباره ملاقات پرسپولیس و پیکان نیز گفت: بازی سختی است. پیکان تیم جوان و با انگیزه ای است اما ما هم پرسپولیس هستیم. به 3 امتیاز این ملاقات احتیاج مبرم داریم و مطمئن هستم بچه های تیم با ارائه یک نمایش خوب و بی نقص برنده این بازی خواهند شد. موضوع خشنود نماینده حضور تماشاگران پرسپولیسی در این ملاقات است که می توانند انرژی مثبتی به بازیکنان تیم بدهند. ما به پشتوانه همین تماشاگران پرشور و با معرفت و تشویق های جانانه این عزیزان برابر پیکان پیروز خواهیم شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "واکنش بازیکن پرسپولیس به بند فسخ 400 هزار یورویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بازیکن پرسپولیس به بند فسخ 400 هزار یورویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید