10 ادکلن مقرون به صرفه مردانه و زنانه که پاییز سال جاری باید خریداری کنید

به گزارش طراحی وبسایت، عطر و ادکلن یکی از عناصر مهم در هر استایلی است. انتخاب هوشمندانه و صحیح ادکلن می تواند شما را در فکر افراد مختلف ماندگار کند، تا آنجایی که با استشمام همان عطر هر کجا باشند شما را به یاد بیاروند. یکی از نکات مهم در زمان انتخاب ادکلن، تناسب آن با فصل است. ادکلن های پاییزی معمولا رایحه چرم، چوب، عود، عنبر، تنباکو، قهوه، کاکائو، فلفل و کارامل دارند که در دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند. اگر می خواهید برترین ادکلن را برای تکمیل استایل تان انتخاب کنید بهتر است ابتدا به گرم یا سرد بودن آن توجه کنید و سپس در پی رایحه مورد علاقه تان بگردید.

10 ادکلن مقرون به صرفه مردانه و زنانه که پاییز سال جاری باید خریداری کنید

انتخاب ادکلن تازه کار سختی است و احتیاج به آنالیز های زیادی دارد. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب از طراحی وبسایت مگ فهرستی از برترین ادکلن زنانه و مردانه در طراحی وبسایت ، که مورد توجه خریداران بوده اند را به شما معرفی کنیم. بعلاوه در انتهای مطلب از راز ماندگاری ادکلن روی لباس نوشته ایم.

علت علاقه به استفاده از برترین ادکلن

انسان ها برای هزاران سال از عطرهای مختلف برای زیباتر جلوه کردن استفاده می کردند و هنوز هم به استفاده از آن ها علاقه دارند. علت این موضوع هم بسیار ساده است؛ آن ها بوی خوبی می دهند و می توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند. به همین علت است که مردم تمایل شدیدی به استفاده از برترین ادکلن موجود در بازار دارند چون خواسته آن ها اضافه شدن یک رایحه محبوب به هویت شان در جامعه است.

10 علت ساده وجود دارد که علت این علاقه را توصیف می نماید:

  • احساسات را برمی انگیزد.
  • باعث یادآوری خاطرات می گردد.
  • باعث می گردد در طول روز عطر خوش استشمام کنید.
  • بخشی از هویت شما است.
  • خلق وخوی شما را تقویت می نماید.
  • دوست داشتنی تر می شوید.
  • تاثیرگذارتر می شوید.
  • رایحه های مختلف نقش درمانی هم دارند.
  • سلامت روحی شما را افزایش می دهند.
  • استایل شما را تکمیل می نمایند.

برترین ادکلن زنانه

در این بخش با 5 ادکلن یا ادوپرفیوم زنانه پرفروش و محبوب در فروشگاه طراحی وبسایت آشنا می شوید.

1. ادوپرفیوم زنانه زوا مدل ویکتوریا سکرت بامب شل

این ادکلن چهارفصل انتخابی مناسب برای خانم هایی است که دوست ندارند دائم ادکلن خود را تغییر دهند و در پی یک امضای شخصی از نوع رایحه در استایل خود می گردند. ساختار کلی رایحه این ادکلن شیرین و خنک از ترکیب عناصر طبیعی مثل میوه ها و گل ها تشکیل شده است.

با مرکبات و توت فرنگی آغاز می گردد، در نت میانی عطر گل هایی مثل سوسن و یاس را در کنار عطر توت قرمز استشمام می کنید و در انتها روز رایحه مشک و صندل به مشام شما می رسد.

2. ادوپرفیوم زنانه فراگرنس پرشیا 116 مدل لاویه بل لنکوم

این ادکلن برای روزهای خنک و معتدل سال ساخته شده و برترین زمان برای استفاده از آن همین فصل پاییز زیبا است. این ادکلن رایحه ای گرم و شیرین دارد، ساختار رایحه ای آن متشکل از وانیل، مرکبات، گیاهان معطر و خاک و زمین است که باعث می گردد از نت آغازین تا انتهای عطرهای گرم و طبیعی را استشمام می کنید.

3. ادو پرفیوم زنانه سموا مدل Eaufum

این محصول به صورت تخصصی برای استفاده در فصل های پاییز و زمستان طراحی شده است. محصول فرانسه است و در دسته عطرهای شیرین و خنک قرار می گیرد. ساختار کلی طراحی رایحه آن بر اساس میوه ها و گل ها صورت گرفته است. خط عطری آن با مرکبات آغاز می گردد، در میانه به گل های معطر و لطیف بنفشه و صدتومانی می رسد و در انتها رایحه وانیل و صندل پخش می نماید.

4. ادو پرفیوم زنانه ژک ساف مدل Sweet Love

چهارمین ادکلن فهرست پرطرفدارهای طراحی وبسایت هم یک ادکلن چهار فصل است. چارچوب رایحه آن بر پایه میوه، مرکبات، گل، چوب و ادویه طراحی شده پس معین است که از دسته عطرهای گرم و شیرین است. در طول استفاده از این ادکلن به ترتیب عطر مرکبات و هلو، مشک و صندل و ادویه و در انتها عطر گل های رز و یاسمین و لاله را استشمام می کنید.

5. ادوپرفیوم زنانه نیفتی مدل اکلت

باز هم یک ادکلن چهار فصل در فهرست محبوب ترین های طراحی وبسایت اما این بار از دسته شیرین و خنک. این ادکلن با طراحی بر اساس رایحه های شرقی یک محصول لطیف و دوست داشتنی است. شما در طول مدت استفاده از آن عطر برگ های تازه چای، شکوفه های هلو، سدر، یاس بنفش، عنبر و مشک را به ترتیب استشمام می کنید. حتی با خواندن نت های رایحه ای این ادکلن هم می توانید به راحتی متوجه لطافت آن بشوید.

برترین ادکلن مردانه

در این بخش با 5 ادکلن یا ادوپرفیوم مردانه پرطرفدار و محبوب در فروشگاه طراحی وبسایت آشنا می شوید.

1. ادو پرفیوم مردانه زوا مدل اسپلندور

یک ادکلن شیرین و خنک مردانه که برای استفاده در چهار فصل طراحی شده است در بالای این فهرست به چشم می خورد. ساختار اصلی رایحه ای این ادکلن میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین است. خط رایحه ای آن با مرکبات آغاز می گردد، در میانه راه به مشک و سدر و عنبر می رسد و با رایحه گل های فریزیا، مگنولیا و گل برف به انتها می رسد.

2. ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل کاپیتان بلک

کاپتان بلک، نام قدیمی و آشنا در صنعت عطر و ادکلن است که برای دهه ها جایگاه خود را در بین محبوب ترین ها حفظ نموده است. این ادکلن مردانه گرم کاملا بر اساس رایحه های موجود در طبیعت طراحی شده است و با عطر توتون، صندل و گیاهان جنگلی استایل شما را به یک استایل مردانه پرقدرت تبدیل می نماید.

3. ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل بلک افغان

یک ادکلن چهارفصل عالی برای آقایانی که عاشق عطر جنگل، چوب و قهوه هستند. ساختار اصلی رایحه این ادکلن گرم بر اساس گیاهان معطر، چوب، دود، خاک و زمین طراحی شده است و به راحتی می توانید از آن در هر چهار فصل سال بهره ببرید.

4. ادو پرفیوم مردانه زوا مدل دانهیل دیزایر بلو

این ادکلن خنک بر پایه رایحه میوه، مرکبات و گیاهان معطر طراحی شده است و با عطر اقیانوس آغاز به نوازش حس بویایی شما می نماید. اقاقیا، پرتقال، رز، یاسمین، مشک، عنبر و وانیل رایحه هایی هستند که در طول استفاده از آن به نوبت به مشام شما می رسند.

5. ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل بلو دی شنل

یک ادکلن خنک مردانه دیگر که با عطر اقیانوس و گیاهان معطر و مرکبات قرار است به شما شخصیتی مرموز و افسانه ای ببخشد. از این ادکلن می توانید در هر چهار فصل بهره ببرید و از استشمام عطرهای طبیعت و انواع مرکبات و گیاهان مختلف لذت ببرید.

راز ماندگاری ادکلن روی لباس

اگر شما هم از اینکه در طول روز بوی خوبی داشته باشید، به شکلی که انگار تازه ادکلن زده اید، از ترفندهای زیر بهره ببرید:

  • قبل از استفاده از ادکلن روی پوست خود مرطوب نماینده بزنید.
  • ادکلن را روی نقاطی که نبض دارند بزنید. مچ دست، داخل آرنچ، استخوان ترقوه و پشت گوش نقاط مناسبی هستند.
  • ناحیه ای که به آن ادکلن زده اید را ماساژ ندهید.
  • روی لباستان اسپری کنید.
  • از ادکلن های قدیمی استفاده نکنید، ماندگاری پایینی دارند.
  • شیشه ادکلن را در محیطی سرد و خشک قرار دهید.
  • ادکلن را روی موهای خود اسپری کنید.

منابع: dolma-perfumes, mycustomscent

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 ادکلن مقرون به صرفه مردانه و زنانه که پاییز سال جاری باید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ادکلن مقرون به صرفه مردانه و زنانه که پاییز سال جاری باید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید