شروع به کار نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان با حضور مخبر

به گزارش طراحی وبسایت، تهران (پانا) - نمایشگاه دو روزه جدیدترین دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق کشور صبح امروز (سه شنبه) و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون اول رئیس جمهوری شروع به کار کرد.

شروع به کار نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان با حضور مخبر

این نمایشگاه با حضور حدود 150 شرکت دانش بنیان و خلاق، از 19 تا 20 بهمن ماه به مدت دو روز برگزار و در آن محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق منتخب در حوزه فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق، فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، لیزر و فوتونیک، فناوری های حوزه علوم شناختی، آب و محیط زیست، گیاهان دارویی، زیست فناوری، نانوفناوری و سلول های بنیادی عرضه می شوند.

محمد مخبر پس از افتتاح این نمایشگاه که با همراهی سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رئیس جمهور انجام شد، از بخش های مختلف آن بازدید کرد و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان آخرین پیشرفت ها، دستاوردها و محصولات تولیدی و صادراتی فناورانه شرکت های دانش بنیان نهاده شد.

معاون اول رئیس جمهوری در بازدید دو ساعته از این نمایشگاه که با همت معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است، از غرفه های مختلف این نمایشگاه از جمله در حوزه های احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی، ژنتیک، دارویی، سلامت، تجهیزات صنعتی و مدیریت انرژی، برق و الکترونیک، فناوری دریایی آب، انرژی، فن آوری های شبیه ساز، عمرانی و ساختمانی، حمل و نقل، بازی و تفریح، گردشگری و کشاورزی تماشا کرد.

بعلاوه مخبر در جریان این بازدید پس از شنیدن مسائل و دغدغه های فعالان شرکت های دانش بنیان دستورات لازم را جهت تسهیل و برطرف مسائل این شرکت ها صادر کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع به کار نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان با حضور مخبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان با حضور مخبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید