همایشها و نمایشگاه ها

کاشان نقش مهمی در گهواره تمدنی فلات مرکزی ایران داشته است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، کاشان نقش مهمی در گهواره تمدنی فلات مرکزی ایران داشته است.

5 مهر 1402

آثار ثبت شده جهانی در استان سمنان موجب جذب گردشگران خارجی می شوند

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، آثار ثبت شده جهانی در استان سمنان موجب جذب گردشگران خارجی می شوند.

29 شهریور 1402

تصویرگری شرقی کتاب های ایرانی برای مخاطبان روسیه مجذوب کننده است

حامد محقق در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران درباره تجربه حضور در سی وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو بیان کرد: نمایشگاه کتاب روسیه امسال بسیار کوچک و در حد نمایشگاه های استانی ایران بود. این نمایشگاه دارای یک سالن دو طبقه و دو چادر در محوطه نمایشگاه...

14 شهریور 1402

تمجید غیرمنتظره نکونام؛ او بهترین بازیکن تیم من است ، خط و نشان برای ستاره پرسپولیس

حمایت ویژه نکونام از یک بازیکن استقلال حالا اعتمادبنفس مضاعفی به گلر باتجربه آبی ها می دهد. سرمربی استقلال او را بهترین دروازه بان برای تیم ملی هم خوانده است. این در حالی است که مدتهاست بیرانوند گلر یک تیم ملی است.

7 شهریور 1402

منصوریان: حدود 17 تا حزباوی آماده کرده ایم!

علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد، در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت گفت: خوشحالم که در اولین کنفرانس در شهر خودمان، اهواز، خدمت شما هستم. با توجه به اینکه ما سه تیم در استان هستیم، فکر می کنم یک دربی کوچولو داریم و دربی خوزستان می شود اسمش را گذاشت. هفته...

25 مرداد 1402

نمایشگاه خال و خط شکسته با آثار سید علی فخاری افتتاح شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست آمده، نمایشگاه خال و خط شکسته با آثار سید علی فخاری افتتاح شد.

23 مرداد 1402

ایران در نمایشگاه های گردشگری عربستان حاضر می شود

خبرگزاری مهر/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، ایران در نمایشگاه های گردشگری عربستان حاضر می شود.

31 خرداد 1402

واکنش لیائو به احتمال پیوستن مهدی طارمی به میلان

به گزارش فوتبال ایتالیا، رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان پس از خاتمه فصل به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته تا برای انتخابی یورو 2024 آماده گردد. او در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص برنامه های خود برای آینده صحبت کرد. او گفت: زمانی که من برای اولین بار به میلان...

26 خرداد 1402

10 موزه استان کرمان دیجیتالی می شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به 28 اردیبهشت، روز جهانی موزه و شروع هفته میراث فرهنگی گفت: طرح دیجیتال سازی 10 موزه این استان در این هفته اجرا می گردد.

28 اردیبهشت 1402

#3؛ شاسی بلند اسمارت

اسمارت دومین مدل تازه خود را سال آینده به بازار اروپا و چین عرضه می نماید. این ماشین که یک شاسی بلند الکتریکی است، در چین فراوری شده و از آنجا به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

23 اردیبهشت 1402

استقبال بیش از یک هزار جهانگرد از اماکن تاریخی و مذهبی شهر ری در نوروز

ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، استقبال بیش از یک هزار جهانگرد از اماکن تاریخی و مذهبی شهر ری در نوروز صورت پذیرفت.

17 فروردین 1402

شاسی بلند مشترک بنز و غول برقی ساز چینی به بازار می آید؛ ترکیبی از پورشه، فورد موستانگ و لوتوس الترا

دنزا خودرویی است که در نتیجه یک سرمایه گذاری مشترک بین بی وای دی (BYD) کمپانی خودروساز چینی و مرسدس بنز ساخته شده و در حال حاضر از این برند یک مدل در خیابان ها در حال تردد بوده که Denza D9 MPV نام دارد.

17 اسفند 1401

هنر نقاشی پشت شیشه قدمتی 600 ساله دارد

ایرنا/ براساس سخنان رئیس افتخاری جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر، هنر نقاشی پشت شیشه قدمتی 600 ساله دارد.

4 اسفند 1401

تصویری از گوشی پرچمدار آینده سونی، اکسپریا 1 وی چه زمانی معرفی می گردد؟

هنوز معین نیست که آیا گوشی سونی Xperia 1 V سال جاری در نمایشگاه بارسلونا رونمایی می گردد یا خیر، اما مهم این است که طراحان بر اساس معیناتی که از این گوشی به دست آمده، طرح هایی را از آن به تصویر کشیده اند.

23 بهمن 1401

بیماری سندرم ناگر و دختری که با این بیماری سفر می نماید

سلام استیسی، به ما درباره خودت و سفر با بیماری خاص بگو!

11 بهمن 1401

جلوه گری زباله های چوبی در اشراق

فرهنگسرای اشراق این هفته میزبان یک نمایشگاه فرق دارد. در نگارخانه این فرهنگسرا قرار است 20 تابلو از هنرهای تجسمی که با خاک اره، پوشال چوب، خرده چوب و ضایعات هرس درختان ساخته شده اند، به نمایش گذاشته گردد.

6 بهمن 1401

خانه سانتا کلاوس ، دهکده بابانوئل آلاسکا

در خانه سانتا کلاوس در نوث پل آلاسکا، هر روز کریسمس است.فروشگاه عمومی که حال و هوای عید دارد،از سال 1952 باز است و حالا در فضای 9000 فوت مربع مجموعه گسترده ای از اقلام مربوط به کریسمس می فروشد.ساختمان سفید بزرگ مرز مانند دارای زمینه عید است،چراغ های خیابانی...

18 دی 1401

در سفر به ایسلند کجا بریم؟

از چشمه های آبگرم و آتشفشان های فعال گرفته تا یخچال های طبیعی، ایسلند کشوری با طبیعتی بسیار زیبا و خارق العاده است که هر بازدیدکننده ای را به حیرت وا می دارد. این سرزمین یخ و آتش در هر گوشه خودش سرشار از زیبایی است و در ادامه نیز به معرفی جاهای دیدنی و شهرهای...

11 دی 1401

دونالد ترامپ با مدیران غول های فناوری دیدار می کند ، بررسی شرایط حریم خصوصی کاربران ، ادامه فشار مجلس سنا بر اهالی سیلیکون ولی

برخی گزارش ها از منابع داخلی کاخ سفید حکایت از آن دارند که دونالد ترامپ به زودی یک جلسه خصوصی با حضور مدیران غول های فناوری برگزار خواهد کرد.

2 دی 1401

ابراز نگرانی هتلداران از شرایط موجود صنعت گردشگری کشور

نشست هم اندیشی جامعه هتلداران ایران و رؤسای گروه های هتلداری عصر دوشنبه با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در هتل هویزه برگزار گشت.

22 آذر 1401
تعداد: (62)