تصویری از گوشی پرچمدار آینده سونی، اکسپریا 1 وی چه زمانی معرفی می گردد؟

به گزارش طراحی وبسایت، هنوز معین نیست که آیا گوشی سونی Xperia 1 V سال جاری در نمایشگاه بارسلونا رونمایی می گردد یا خیر، اما مهم این است که طراحان بر اساس معیناتی که از این گوشی به دست آمده، طرح هایی را از آن به تصویر کشیده اند.

تصویری از گوشی پرچمدار آینده سونی، اکسپریا 1 وی چه زمانی معرفی می گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب سایت جی اس ام آرنا، اطلاعات درز پیدا نموده از پرچمدار بعدی سونی، مجموعه ای از رندر های نو با وضوح بالا را شکل داده و اکنون یک نگاه اولیه عالی به آنچه فکر می کنیم دستگاه شبیه به آن خواهد بود، ارائه شده است.

از نظر ظاهری، سونی جزیره دوربین های Xperia 1 V را کمی تغییر خواهد داد. اگر این جزیره دوربین را با Xperia 1 IV مقایسه کنید، فوراً متوجه خواهید شد که دوربین ToF و حسگر RGB IR از بین رفته اند. بنابراین، ما با سه حسگر بزرگ (آن ها بزرگ تر از 1 IV به نظر می رسند)، که پایین ترین آن ها دارای یک دوربین پریسکوپ است، روبرو هستیم. فلاش LED در مدل آینده به جزیره منتقل شده است، در حالی که در گوشی سال گذشته خارج از جزیره و در بالای آن بود.

مجموعه نو رندر ها بعلاوه با بعضی مشخصات سخت افزاری ادعایی همراه است. اکسپریا 1 وی دارای ابعاد 161.0 در 69.3 در 8.5 میلی متر است.

این منبع ادعا می نماید که این گوشی همان صفحه نمایش تخت 6.5 اینچی را حفظ خواهد نمود، احتمالاً با همان نسبت تصویر 21:9 که هر دو محتمل به نظر می رسند. اگر همه این مقدار گیری ها آنالیز گردد، می توان انتظار داشت که حاشیه های نمایشگر به طور قابل توجهی باریک تر در Xperia 1 V باشد.

ظاهرا Xperia 1 V یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه یک تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی، درست مانند مدل قبلی خود ارائه می دهد. دوربین فوق عریض آن نیز به یک واحد 48 مگاپیکسلی ارتقا خواهد یافت که نسبت به مدل فعلی 12 مگاپیکسلی افزایش یافته است. در جلو دوربین سلفی باید 12 مگاپیکسلی باشد.

نمایشگاه MWC بارسلونا از روز 27 فوریه (8 اسفند) شروع خواهد شد.

منبع: فرارو

به "تصویری از گوشی پرچمدار آینده سونی، اکسپریا 1 وی چه زمانی معرفی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری از گوشی پرچمدار آینده سونی، اکسپریا 1 وی چه زمانی معرفی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید