موبایل، تبلت و گجت ها

کارهایی که نباید اول صبح انجام داد

دقایقی از صبح بسیار مهم اند و سرنوشت روز شما را معین و تعیین می نماید. در این میان مواردی که باید از آن ها اجتناب کرد، چیست؟

1 مهر 1402

نگاهی نزدیک به کابین گران ترین ب ام و در ایران!، عکس

در هر دو نسخه از ب ام و سری 7 بنزین ­سوز، جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک نصب شده و حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی روی رقم 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

26 شهریور 1402

شیائومی از محصول نو خود رونمایی می نماید، عکس

زومیت نوشت: شیائومی گوشی های هوشمند سری شیائومی 13T را 26 سپتامبر 2023 (4 مهر 1402) رسماً برای بازارهای جهانی معرفی خواهد نمود.

15 شهریور 1402

جواهردشت؛ عروس مراتع مخملی شمال ایران

جواهردشت مقصدی رویایی برای گذراندن روز های گرم تابستان، در فضایی سرسبز و خرم با هوایی بهاری است و تمام آنچه از طبیعت می خواهید را با هم دارد. کوه، دشت، مرتع، جنگل های انبوه و آب و هوایی پاکیزه، همه مشخصه های این ییلاق زیبا هستند. اقامت در این طبیعت بکر...

12 شهریور 1402

10 پیشنهاد برای هدیه دادن به پزشکان به مناسبت روز پزشک

اول شهریور، روز بزرگداشت ابوعلی سینا است که به او لقب همه چیز دان را داده اند. چون به تمام علوم مختلف دوره خود مطلع بوده و معروفیتی جهانی در حوزه پزشکی دارد. به علت همین معروفیت هم روز تولد او را به عنوان روز پزشک انتخاب نموده اند. این روز فرصت خوبی برای...

31 مرداد 1402

آیفون 15 در برابر 15 پرو؛ نگاهی به تفاوت های احتمالی

اپل میخواهد حدود یک ماه دیگر از 4 گوشی آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرو مکس رونمایی کند. طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص این گوشی ها منتشر شده و به نظر می رسد نکته مهم ناگفته ای در خصوص آن ها باقی نمانده است. مطابق معمول، سال جاری هم مدل های استاندارد...

28 مرداد 1402

نمایشگاه خال و خط شکسته با آثار سید علی فخاری افتتاح شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست آمده، نمایشگاه خال و خط شکسته با آثار سید علی فخاری افتتاح شد.

23 مرداد 1402

قیمت روز کرکره برقی را از کجا بگیریم؟

همانطور که میدانید کرکره های برقی یکی از انواع مدرن درب ها و پنجره ها هستند که با استفاده از موتور و سیستم برقی، به صورت اتوماتیک و اتوماتیک باز و بسته می شوند. این نوع کرکره ها به علت سهولت استفاده و امکان کنترل راحت از راه دور، در محیط های مسکونی و...

16 مرداد 1402

نمایشگر آیفون15 را سامسونگ فراوری می نماید!، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت سامسونگ مدت ها است به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند شناخته می گردد و حالا قرار است نمایشگر آیفون 15 که یکی از بزرگ ترین رقبای ماه های آینده سری گلکسی اس 23 است را به عهده بگیرد.

12 مرداد 1402

آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

افرادی که از گوشی های شیائومی استفاده می نمایند، احتمالا با نمایش تبلیغات در رابط کاربری این گوشی ها آشنایی دارند و بسیاری از آن ها در پی راهی برای حذف تبلیغات شیائومی می گردند. گوشی های این شرکت حدود 9.7 درصد از بازار جهانی را در بر می گیرند و بیشتر آن...

28 تیر 1402

جهش قیمتی پرچمداران تاشو سامسونگ خبرساز شد!، عکس

در حالی که چند هفته تا عرضه پرچمداران تاشو گلکسی به جای مانده است اما اطلاعات دقیقی از این تلفن های همراه فاش نشده است و تنها قیمت این پرچمداران است که حال لو رفته است.

22 تیر 1402

عکس ، این خودپرداز پول نمی دهد ، دستگاهی علیه گوشی های موبایل!

تعدادی دستگاه خودپرداز یا ATM مخصوص در فرانسه وجود دارد که به جای پول، به شما داستان های کوتاه رایگان می دهد!

27 خرداد 1402

نشانه هایی که می گوید رابطه عاطفی شما یک طرفه است

رابطه اصولا موضوع پیچیده و شکننده ای است. این قضیه خصوصا در خصوص دو نفر که در رابطه عاشقانه هستند، شدت بیشتری دارد.

18 خرداد 1402

گوشی ممنوعه در ایران، محبوب ترین در دنیاست!

در صدر این فهرست، آیفون های اپل قرار دارند و به ترتیب آیفون 14 پرو مکس، 14 پرو و 14 جایگاه های اول تا سوم را تصاحب نموده اند. در این میان، گلکسی S23 اولترا هم در رتبه پنجم به چشم می خورد.

12 خرداد 1402

اقدام عجیب یک مسئول ، تخلیه سد بخاطر پیدا کردن گوشی موبایل!

یک مقام هندی که حین گرفتن سلفی گوشی خود را به داخل سد انداخته بود، برای یافتن موبایلش میلیون ها لیتر آب را هدر داد.

8 خرداد 1402

هشدار، در دام موبایل های آلوده نیافتید!

دیجیاتو نوشت: محققان امنیت سایبری در گزارشی می گویند میلیون ها گوشی مالی ظاهراً برنامه های پیش فرضی دارند که به بدافزار آلوده هستند.

30 اردیبهشت 1402

HTC از مدل های قدیمی سامسونگ کپی برداری می نماید!

زومیت نوشت: رندرهای جدیدی از HTC U23 Pro دردسترس قرار گرفته است که طراحی ظاهری این گوشی هوشمند را در دو رنگ به تصویر می کشند.

29 اردیبهشت 1402

تمسخر دختری که قصد داشت به خودروی برقی تسلا بنزین بزند!

تمسخر دختری که قصد داشت به خودروی برقی تسلا بنزین بزند

21 اردیبهشت 1402

قابل تعمیرترین گوشی کدام است؟

همشهری آنلاین نوشت: بر اساس مطالعه ای که به وسیله الکترونیکس هاب صورت گرفته است، سامسونگ به عنوان تعمیرپذیرترین برند گوشی هوشمند در سال 2022 شناخته شده و با اختلاف زیادی از اپل پیشی گرفته است.

18 اردیبهشت 1402

پشت صحنه طراحی پرچمداران گلکسی S23 سامسونگ

خلق یک هویت منحصربه فردسری نو گلکسی S23 سامسونگ، تجربه یک گوشی هوشمند متمایز و سازگار با محیط زیست را با کاربران خود به اشتراک می گذارد. تیم طراحان سامسونگ در زمان طراحی گلکسی S23 با حذف عناصر غیرضروری و اولویت دادن به کیفیت و لحاظ کردن مفاهیمی همانند پایداری...

31 فروردین 1402
تعداد: (98)