شیائومی پوکو F3 آپدیت MIUI 14 را دریافت کرد

به گزارش طراحی وبسایت، گوشی میان رده پوکو F3 که در بازار ایران هم محبوبیت زیادی دارد، بالاخره آپدیت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت نموده است. این آپدیت چندین قابلیت تازه را برای این گوشی به ارمغان می آورد.

شیائومی پوکو F3 آپدیت MIUI 14 را دریافت کرد

این رابط کاربری سبک تر است و به لطف استفاده از انیمیشن های بهتر، سرعت گوشی را بیشتر نشان می دهد. بعلاوه باید به بازطراحی بخش نوتیفیکیشن ها و قسمت تنظیمات سریع اشاره کنیم که جذابیت این گوشی را افزایش داده است. این آپدیت ابتدا برای کاربران اروپایی ارائه می گردد که با شماره نسخه V14.0.7.0.TKHEUXM به دست کاربران می رسد. برای آنالیز اینکه آپدیت برای پوکو F3 شما ارائه شده یا نه، باید راهی Settings >> About Phone شوید و سپس بعد از ضربه روی لوگوی MIUI، بر روی گزینه Check for updates ضربه بزنید. البته ممکن است کاربران ایرانی تا چند هفته دیگر این آپدیت را دریافت نمایند و تا آن موقع باید منتظر بمانید.

این گوشی در سال 2021 با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 راهی بازار شد. در بخش جلویی آن شاهد نمایشگر 6.67 اینچی هستیم که از پنل AMOLED استفاده می نماید. رفرش ریت نمایشگر به 120 هرتز می رسد و قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون 870 است. از دیگر مشخصه های آن می توانیم به بهره گیری از حداکثر 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 4520 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید.

با توجه به اینکه MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 راهی این گوشی شده، طبیعتا از بهبود های اجرا شده در اندروید 13 هم بهره می برد. به عنوان مثال در این نسخه سرعت اجرای اپلیکیشن ها بیشتر شده، عمر باتری افزایش پیدا نموده و در زمینه مدیریت رم هم شاهد بهبود عملکرد هستیم. در هر صورت بعد از نصب این آپدیت، گوشی پوکو F3 سریع تر احساس می گردد و در نتیجه تجربه کاربری بهتری به ارمغان می آورد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

45,500,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,299,000

تومان

خرید گوشی از طراحی وبسایت

مشاهده همه

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی پوکو F3 آپدیت MIUI 14 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی پوکو F3 آپدیت MIUI 14 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید