امید تازه اکران برای فیلمی با بازی جمشیدی و عطاران و کیومرث پور احمد

به گزارش طراحی وبسایت، کیانوش عیاری وعده داده که فیلم آخرش که یک کمدی موقعیت هست، تابستان سال جاری راهی اکران خواهد شد . این خبر بسیاری را به رکورد شکنی دیگری در اکران سال جاری امیدوار نموده.

امید تازه اکران برای فیلمی با بازی جمشیدی و عطاران و کیومرث پور احمد

چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش شش ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می سپارد و آنها با 3 فرزندشان به ویلا نقل مکان می نمایند اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان هایی را رقم میزند...

به گزارش طراحی وبسایت، این داستان چهاردهمین فیلم بلند کیانوش عیاری استبه که بزودی قرار است اکران گردد. با سابقه ساخت فیلم کمدی پرفروشی مثل روزباشکوه(1367) در کارنامه عیاری بسیار با توجه به ترکیب بازیگران منتظر هستند که بعد از فسیل سال جاری رکورد فروش دیگری در سینمای ایران خلق گردد.

کیانوش عیاری کارگردان فیلم ویلای ساحلی درباره اکران این اثر به برنا گفت: فیلمبرداری ویلای ساحلی پنجم دی ماه تمام شد و من می توانستم فردای آن روز مونتاژ فیلم را شروع کنم، اما مسائل مربوط به سینک زدن پلان ها 15 روز قبل از عید شروع شد و این موضوع کار را عقب انداخت. این یکی ازاتفاقات بسیار نادر فیلمسازی من است که تدوین فیلمی را 3 ماه پس از ساخت آن شروع می کنم در حالی که قرار بود دوم اردیبهشت ماه همزمان با عید فطر این فیلم اکران گردد، اما متاسفانه تدوین را تازه شروع نموده ایم و به احتمال زیاد ویلای ساحلی تابستان روی پرده های سینماها خواهد رفت.

از نکات جالب فیلم ویلای ساحلی بازی شادروان کیومرث پوراحمد در این فیلم در نقش خودش است که اکنون بعد از مرگ این کارگردان به عنوان اخرین تصاویر او در سینمای ایران تلقی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "امید تازه اکران برای فیلمی با بازی جمشیدی و عطاران و کیومرث پور احمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید تازه اکران برای فیلمی با بازی جمشیدی و عطاران و کیومرث پور احمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید