بازتاب گسترده نجات افراط گرای انگلیسی توسط یک سیاه پوست

به گزارش طراحی وبسایت، انتشار تصاویر کول کردن یک شهروند سفیدپوست انگلیسی توسط یک شهروند سیاه پوست و نجات وی از یک صحنه درگیری بازتاب بسیاری در شبکه های اجتماعی دنیا داشته است.

بازتاب گسترده نجات افراط گرای انگلیسی توسط یک سیاه پوست

به گزارش گروه بین الملل طراحی وبسایت، انتشار تصاویر کول کردن یک شهروند سفیدپوست انگلیسی توسط یک شهروند سیاه پوست در درگیری های روز گذشته در لندن با واکنش بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه های دنیا روبرو شده است.

روز شنبه تظاهرات ضدنژادپرستی در لندن پایتخت انگلیس با حضور صد ها نفر از افراط گرا های دست راستی و نژادپرست روبرو شد که باعث مداخله پلیس و همچنین ایجاد تنش و درگیری هایی شد.

شبکه بی بی سی گزارش داد که اقدام پاتریک هاتچینسون فرد سیاه پوست که در آن صحنه به یک شهروند سفید پوست افراط گرا یاری می نماید مورد تمجید بسیار زیادی قرار گرفته است.

هاتچینسون در مصاحبه با بی بی سی گفته من و دوستانم فقط از کشته شدن یک انسان جلوگیری کردیم.

وی در تشریح این صحنه گفته، اگر یاری نمی کردیم شرایط به سمت خوبی پیش نمی رفت. من او را کول کردم و به سمت یک ماشین امداد بردم و از صحنه خارج کردم.

روز شنبه و در حالیکه تظاهرات معترضان به نژادپرستی در لندن به صورت مسالمت آمیز برگزار می شد صد ها افراط گرای انگلیسی با تجمع در همان محل باعث ایجاد تنش و درگیری شدند که حدود 100 نفر از آن ها توسط پلیس لندن بازداشت شدند.

هاتچینسون در ادامه گفته، ما کاری که باید را انجام دادیم و جلوی کشته شدن یک انسان را گرفتیم.

وی اضافه کرد: وقتی دیدیم این فرد روی زمین افتاده و زیر مشت و لگد است با دوستانم سریعا وارد عمل شدیم، من او را کول کردم و دوستانم دور من حلقه زدند تا بتوانم او را از صحنه خارج کنم. درحالیکه ما کوشش می کردیم او را از صحنه درگیری خارج کنیم همچنان افرادی بودند که می خواستند او را بزنند. من فقط به این فکر کردم که یک نفر روی زمین افتاده است، به چیز دیگری فکر نکردم.

هاتچینسون با اشاره به قتل وحشیانه جورج فلوید نیز گفته، اگر افسران پلیس آمریکا هم فقط نگاه نمی کردند و مثل من ودوستانم مداخله می کردند فلوید اکنون زنده بود.

قتل جورج فلوید به دست یک افسر سفیدپوست آمریکایی از حدود 20 روز پیش باعث اعتراضات گسترده در سراسر دنیا شده است.

مردم انگلیس نیز طی روز های گذشته در اعتراض به رفتار های نژادپرستانه در بعضی از شهر های این کشور از جمله در لندن تجمعات اعتراضی برپا کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازتاب گسترده نجات افراط گرای انگلیسی توسط یک سیاه پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب گسترده نجات افراط گرای انگلیسی توسط یک سیاه پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید