ببینید؛ تریلر نو Star Wars Jedi Survivor به داستان بازی می پردازد

به گزارش طراحی وبسایت، استودیوی ریسپاون (Respawn) به تازگی تریلر جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر نموده که به داستان و شخصیت ها می پردازد.

ببینید؛ تریلر نو Star Wars Jedi Survivor به داستان بازی می پردازد

این بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص، داستان کال کستیس (Cal Kestis) را پنج سال پس از وقایع بازی قبل یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order ادامه می دهد. در این میان کهکشان در تاریکی بیشتر فرو رفته و کال که به وسیله امپراتوری تحت فشار قرار گرفته، خود را در محاصره تهدیدهای نو و آشنا می بیند. او دیگر یک شاگرد نیست و به یک شوالیه قدرتمند تبدیل شده است. با توجه به جهش زمانی پنج ساله در داستان، سوالاتی در خصوص اینکه شخصیت های بازی اول کجا هستند، در میان هواداران ایجاد شده بود.

حال بر اساس تریلر، شخصیت های نو، چه مثبت و چه شرور، به این ماجراجویی خواهند پیوست و بعضی از شخصیت های قدیمی مانند سر جندا (Cere Junda)، گریز (Greez) و مرین (Merrin) همگی باز خواهند گشت. مرین اکنون به عنوان همراه کال عمل نموده و در نبردها به او یاری می نماید. در هر صورت از نظر روایی، تعاملات شخصیت ها در این نسخه با توجه به پافشاری امپراتوری در شکار جدای های به جای مانده، به احتمال زیاد بسیار حیاتی خواهد بود. در حالی که هواداران هنوز از تعداد سیارات این نسخه خبر ندارند، این تریلر در نمایش زیبایی منظره این مکان های نو عالی عمل می نماید.

تریلر نو بعلاوه پناهگاهی را به تصویر می کشد که امپراتوری احتمالا ظاهرا به آن دسترسی ندارد. البته به نظر می رسد که کال و دوستانش در آینده برای دفاع از آن باید بجنگند. لازم به ذکر است که با بازگشت مرین، اضافه شدن یک شخصیت همراه در گیم پلی به نوعی تایید شده است و باید دید که بازی چگونه از آن بهره می برد. در نهایت از میان همه موارد مجذوب کننده و تاثیرگذاری که در تریلر داستانی به نمایش گذاشته شده است، جهشی خیره کننده در جلوه های بصری Jedi Survivor در مقایسه با Fallen Order به طور واضح قابل ملاحضه است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) برای پلی استیشن ، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر نو Star Wars Jedi Survivor به داستان بازی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو Star Wars Jedi Survivor به داستان بازی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید