ببینید ، جنجال دوباره آرژانتینی ها در رختکن!، توهین به پیراهن کرواسی!

به گزارش طراحی وبسایت، ویدیویی که از شادی هفته گذشته آرژانتینی ها در رختکن بعد از پیروزی مقابل کرواسی منتشر شده باز هم برای این تیم خبرساز شد.

ببینید ، جنجال دوباره آرژانتینی ها در رختکن!، توهین به پیراهن کرواسی!

به گزارش طراحی وبسایت آنلاین تیم ملی آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر پس از فزونی مقابل کرواسی به فینال این رقابت ها رسید اما شادی بازیکنان آرژانتین در رختکن در انتها این ملاقات حاشیه هایی به همراه داشت.

آرژانتینی ها که با صعود به فینال سر از پا نمی شناختند در رختکن این تیم به جشن و پایکوبی پرداختند که البته شادی یاران لیونل مسی مانند انتها بازی با مکزیک خبرساز شد.

در ویدیویی که از رختکن آرژانتین در انتها بازی با کرواسی منتشر شده ظاهرا بازیکنان آرژانتین درحال شعر خواندن پیراهن کرواسی را به سمت یکدیگر پرت می نمایند و پیراهن ها را در جایگاه لباس ها می اندازند که اینطور که بنظر می رسد این جایگاه های لباس شباهت زیادی به سطل آشغال دارد و همین موضوع باعث بوجود آمدن شائبه هایی درخصوص بی احترامی دوباره آرژانتینی ها به رقیب شده است.

در هر صورت اینطور که از این ویدیو بنظر می رسد بازیکنان آرژانتین عمدی در این کار ندارند اما شاید مسی و یارانش باید احترام بیشتری برای پیراهن رقبا قایل باشند تا در افکار عمومی دچار سوتفاهم و جنجال نشوند.

گفتنی است که ویدیوی انتها بازی آرژانتین با مکزیک در مرحله گروهی این رقابت ها سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه های ورزشی به راه انداخت. ویدیویی که در آن به شدت از لیونل مسی انتقاد شد تا جایی که حتی کار به تهدید کاپیتان آرژانتین از طرف یک بوکسور مکزیکی رسید.

تیم ملی آرژانتین روز یکشنبه از ساعت 18.30 در فینال به مصاف فرانسه می رود تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات جام جهانی معین گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، جنجال دوباره آرژانتینی ها در رختکن!، توهین به پیراهن کرواسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، جنجال دوباره آرژانتینی ها در رختکن!، توهین به پیراهن کرواسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید