مقصد بعدی کی روش معین شد ، قرارداد 4 ساله با سرمربی پرتغالی

به گزارش طراحی وبسایت، از چند هفته پیش حدس ها درباره مقصد بعدی کی روش و پیشنهاد کشورهایی چون قطر و چین به او اجرا شده بود.

مقصد بعدی کی روش معین شد ، قرارداد 4 ساله با سرمربی پرتغالی

به گزارش طراحی وبسایت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که حضور در جام جهانی 2022 قطر را هم با تیم کشورمان تجربه کرد، امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام و توئیتر خود، از ایران خداحافظی کرد. به این ترتیب، پرونده تمدید قرارداد این مربی پرتغالی برای جام ملت های 2023 آسیا از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی بسته شد.

از چند هفته پیش حدس ها درباره مقصد بعدی کی روش و پیشنهاد کشورهایی چون قطر و چین به او بالا گرفت اما به نظر می رسد کی روش با فدراسیون قطر برای امضای قراردادی تا سال 2026 به توافق رسیده است.

وب سایت maisfutebol پرتغال اطلاع داد کی روش امروز وارد قطر می گردد تا قرارداد چهار ساله خود که تا خاتمه جام جهانی 2026 اعتبار دارد را با فدراسیون قطر امضا کند.

سایت پرتغالی DN هم با تأیید سفر سرمربی سابق ایران به قطر که امروز انجام می گردد، نوشت: کارلوس کی روش سرمربی نو قطر خواهد بود. همانطور که DN اطلاع پیدا کرد، سرمربی پرتغالی در حال حاضر برای امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال قطر و رسمی شدن به عنوان مربی ملی به دوحه سفر می نماید.

این رسانه جزئیات توافق کی روش با قطر را هم اینطور توضیح داده است: کی روش پس از حذف ایران در جام جهانی 2022 وارد رادار قطر شد. او به وسیله شیخ برای تماشای فینال جام جهانی دعوت شد و از او خواست تا جانشین فلیکس سانچز گردد. این مربی بعداً برای مذاکره به دوحه بازگشت و با پیش توافقی که تنها پس از جام خلیج فارس رسمی می شد، آنجا را ترک کرد. حالا چند ساعت مانده تا این خبر اعلام گردد.

پیش از این هم راجر دسا دستیار کی روش در تیم های ملی ایران و مصر فاش نموده بود که این مربی پرتغالی به زودی تیم نو خود را انتخاب می نماید و او هم در کادر فنی کی روش حضور خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "مقصد بعدی کی روش معین شد ، قرارداد 4 ساله با سرمربی پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد بعدی کی روش معین شد ، قرارداد 4 ساله با سرمربی پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید