بنزما از رئال مادرید جدا می گردد؟

به گزارش طراحی وبسایت، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در یک صورت ممکن است از جمع کهکشانی ها جدا گردد.

بنزما از رئال مادرید جدا می گردد؟

به گزارش طراحی وبسایت، کریم بنزما که روزهای خوبی را در رئال مادرید سپری می نماید، با وجود اینکه تا سرانجام ماه ژوئن 2023 با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد، ممکن است تابستان آینده از جمع کهکشانی ها جدا گردد. بر اساس گزارش نشریه ناسیونال کاتالونیا؛ این مهاجم فرانسوی به اطلاع فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید رسانده که می خواهد در این تیم بماند و به فوتبالش ادامه دهد اما در صورتی که رئال اقدام به جذب ارلینگ هالند مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند کند، از این تیم جدا خواهد شد.

طبق این گزارش؛ رویکرد بنزمای 34 ساله در صورت پیوستن کیلیان امباپه به جمع رئالی ها فرق دارد و او از ملحق شدن هموطنش به این تیم استقبال می نماید. مهاجم فرانسوی کهکشانی ها رابطه خیلی خوبی با امباپه دارد و در صورت پیوستن او به رئال مادرید، در این تیم خواهد ماند.

بنزما که از سال 2009 در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تا به امروز در 586 بازی به میدان رفته و 303 گل برای این تیم به ثمر رسانده و 153 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است. او تا به امروز به رئال مادرید برای کسب 19 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است.

هالند 21 ساله که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، این فصل در 18 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 21 گل، 6 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است. در سوی دیگر امباپه 23 ساله که قرارداد فعلی اش با پاری سن ژرمن تا سرانجام فصل جاری اعتبار دارد، این فصل آمار 19 گل زده و 15 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنزما از رئال مادرید جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما از رئال مادرید جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید