برترین پارچه برای بالش چیست؟ کلید داشتن یک خواب باکیفیت

به گزارش طراحی وبسایت، آنچه یک خواب خوب را از یک خواب با کیفیت و عالی متفاوت میکند چیست؟ قطعا کیفیت پارچه ملحفه های شما …

برترین پارچه برای بالش چیست؟ کلید داشتن یک خواب باکیفیت

همه می داانیم که بالش ها مهم هستند، اما بسیاری از مردم نمی دانند که استفاده از برترین پارچه برای روبالشی چقدر برای تجربه خواب آنها حیاتی است. حتی اگر این شما آن را رعایت نکنید. بدن شما تفاوت های ظریف بین ساتن ابریشم و روبالش های کتان را می داند.

خرید بالش با کیفیت لازمه یک خواب شبانه آرام است و احتمالا تا به امروز به پارچه بالش در این زمینه توجه زیادی نکرده اید. به یاد داشته باشید که نوع پارچه روی بالش شما بر سلامت پوست و موهای شما تأثیر می گذارد …

در خرید بالش باید به چه نکاتی توجه کرد؟

ممکن است از لحاظ ظاهری بالش ها مشابه یکدیگر باشند اما هر یک از بالش ها خصوصیات منحصر به فردی دارند که لازم است بطور دقیق مورد توجه قرار گیرند. طبق آمار مهمترین عامل سردرد، شانه درد و گردن درد؛ انتخاب نادرست بالش است:

· وزن بالش استاندارد:

البته وزن بالش به نوع پر کننده آن (الیاف، پر، مموری فوم) بستگی دارد اما اصولا یک بالش الیافی (بین 1000 تا 1500 گرم) و بالش پر (بین 1500 تا 2300 گرم) وزن باید داشته باشند.

· برترین بالش ضد حساسیت:

بالش ضد حساسیت اصولا از الیاف میکرو فایبر یا مموری فوم ساخته شده است و روکشی از جنس کتان یا پنبه برای آن برترین پوشش است.

· میزان استاندارد بالش:

میزان بالش استاندارد که در انواع مختلف و با سایز ها مختلف موجود هستند؛ بالش های استاندارد در همه جای جهان 50 در 70 سانتی متر طول دارند، کوسن 40 در 40 سانتی متر و بالش اروپایی 80 در 80 سانتیمتر هستند.

· نوع بالش:

بالش ها انواع مختلفی دارند که هنگام خرید باید به آنها توجه ویژه داشت، توجه به این موارد باعث می گردد از خرید خود بعد ازمدت کوتاهی پشیمان نشوید.

بالش طبی :

اگر برای برطرف یا جلوگیری از مسائل ارتوپدیک نظیر دیسک یا آرتروز گردن اقدام به خرید می کنید بالش طبی مموری فوم برترین گزینه است.

بالش پر:

برای یک خواب معمولی و راحت اگر یک سطح محکم و با ارتفاع میانه را می پسندید بالش پر ضدعفونی شده و دو لایه برترین گزینه است.

بالش میکرو فایبر نیمه طبی:

این نوع بالش با الیاف های رشته ای ابریشم مانند پر میگردد بنابراین خیلی نرم است و ارتفاع خود را به مرور زمان از دست نمی دهد.

بالش الیافی هالو یا بال فایبر:

اگر خرید بالش مقرون به صرفه در اولویت شماست این نوع بالش رضایت شما را برآورده خواهد نمود، فقط دقت کنید جنس رویه بالش از نخ کتان یا پنبه باشد.

چرا انتخاب روبالش مهم است؟

صرف نظر از اینکه بالش مقرون به صرفه یا گران و شیک باشد؛ جنس و بافت پارچه باید کیفیت لازم را داشته باشد. از آنجایی که منسوجات تهیه شده از الیاف طبیعی ضد باکتری هستند، برای انواع کالای خواب، از جمله بالش و تشک، روتختی ، ملحفه و لحاف به ویژه برای افرادی که پوست حساسی دارند، عالی هستند.

خرید روتختی با پارچه با کیفیت برای داشتن پوستی نرم، خوابی آرام و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و امثال آن مانند روبالش لازم است. پارچه بدون ایجاد سوزش پوست، کک و مک یا تعریق بیش از حد، برای روبالش ایده آل است.

برترین پارچه برای بالش چیست؟

قبل از خرید روبالش برای انتخاب پارچه آن باید نکاتی را مد نظر قرار داد. از جمله اینکه : ارگانیک طبیعی باشد، تنفس داشته باشد، روزنه های آن خیلی باز یا بسته نباشد و برای پوست حساسیت زا نباشد.

روبالش پنبه:

جنس پنبه نرم ترین و زیباترین روبالشی برای مو است. پنبه به علت نرمی و انعطاف پذیری، یک ماده عالی برای روبالشی است.

همان چیزی است که برای بهبود کیفیت خواب خود به آن احتیاج دارید.

روبالش کتان:

به علت دوام عالی، این پارچه تحت شست و شوی مکرر آسیب نمیبیند و ویژگی های متمایز خود را حفظ می نماید. نرمی این پارچه بعلاوه با افزایش جریان هوا و جذب رطوبت به خوابی آرام در شب یاری می نماید. سرویس ملحفه کتان یک گزینه خوب و مجذوب کننده برای انتخاب است.

گوگل کنید: سرویس ملحفه تمام کتان

روبالش ساتن ابریشم:

یکی از مواد مقاوم در برابر چین و چروک که باید حداقل یک بار آن را امتحان کنید ساتن است که هم به علت مجذوب کنندهیت و هم از نظر سطح صاف مراقبت از پوست نمره بالایی دریافت می نماید. و مو در هنگام خواب از طرفی اگر دغدغه شستن پارچه را دارید باید بدانید که قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر پارچه های مشابه دارد.

روبالش پلی استر:

پارچه ای شیک و بادوام برای روبالشی ریون، استات، پارچه ابریشمی، اکریلیک، ارگانزا، لاتکس، پلی استر و تافته نمونه هایی از مواد الیاف مصنوعی هستند که احتمالاً می توانند برای رختخواب استفاده شوند.

چگونه می توان بوی بد روبالش را از بین برد؟

روغن بدن به بالش منتقل می گردد و در نتیجه بوی بدی ایجاد می گردد. به طور کلی، نمی توان از آن اجتناب کرد، اما در این مورد، روبالشی نقش مهمی ایفا می نماید زیرا بالش را حفظ می نماید و عمر آن را افزایش می دهد. روبالشی ها به سادگی تمیز می شوند بدون اینکه بالش کثیف یا آسیب ببینند. بنابراین، آنها باید حداقل یک یا دو بار در ماه شسته شوند.

چطور رو بالش را بشوییم؟

برترین زمان شستشوی روبالش یک هفته است، چون در تماس مستقیم با پوست و مو است و بسیار مستعد بیماری های پوستی و تنفسی است.

برای شستشوی روبالش از جنس پنبه یا کتان مایع رختشویی ، اگر سفید است (مایع سفید کننده و دمای 60 درجه) و اگر رنگی است دمای زیر 30 درجه مناسب است.

نحوه شستن بالش:

  • هنگام شستن بالش در ماشین لباسشویی، بسیار مهم است که دو بالش را به طور همزمان در ماشین قرار دهید تا آسیب نبینند.
  • هنگام شستن با دست، وان یا لگن پلاستیکی را با آب گرم و مقداری ماده شوینده که شامل وایتکس نباشد پر کنید، سپس بالش را در محلول فرو کنید و فشار دهید.
  • این کار را تکرار کنید تا بالش کاملا شسته گردد. در آخر، یک لگن را با آب تمیز پر کنید و این روش را تا زمانی که آب شفاف گردد ادامه دهید.
  • بالش را در معرض نور مستقیم خورشید (هوای آزاد) قرار دهید تا خشک گردد. برای از بین بردن بوی نامطبوع ناشی از کوسن، می توان آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد.

نکته: استفاده از سرکه در لباس های شسته شده و جوش شیرین نیز می تواند به برطرف این بوی بد یاری کند.

سخن پایانی:

همیشه برای خرید کالای خواب شامل: ملحفه ها، تشک ، روتختی ، بالش ، روبالش و محافظ تشک کیفیت را مد نظر قرار دهید، گاهی یک خرید درست سال ها صرفه جویی در هزینه و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد.

آنچه یک خرید عالی را رقم می زند، خرید از یک فروشگاه متعهد است که علاوه بر رعایت کیفیت محصولات آنها را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروشگاه روتختی سپارشی | متفاوت ترین تجربه خرید آنلاین

separeshi.com

منبع: فوت و فن

به "برترین پارچه برای بالش چیست؟ کلید داشتن یک خواب باکیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پارچه برای بالش چیست؟ کلید داشتن یک خواب باکیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید