تاثیر شناورسازی ساعات کاری در ترافیک مهرماه ، پیشنهاد مهم شهرداری تهران

به گزارش طراحی وبسایت، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران از نگاه مدرسه محوری در تصمیمات ترافیکی مهرماه اطلاع داد.

تاثیر شناورسازی ساعات کاری در ترافیک مهرماه ، پیشنهاد مهم شهرداری تهران

به گزارش طراحی وبسایت، آمادگی برای استقبال از مهر، یکی از مهم ترین و پُرمسئولیت ترین اقدامات ترافیکی برای مدیریت شهری است و کوشش می کنیم تا برترین عملکرد خود را در این حوزه انجام دهیم. مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران با بیان این مطلب به برطرف گره های ترافیکی اطراف مدارس و تأمین ایمنی حداکثری حمل و نقل دانش آموزان تاکید نمود.

به گفته او طبق آمار مرکز کنترل ترافیک و گزارش پلیس راهور، شناورسازی ساعت ها در سال گذشته، 15 درصد به بهبود شرایط ترافیک شروع مهر یاری کرد.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها شهرداری تهران در ادامه گفت: منطقه ها برای تمامی مدارس باید یک برنامه مدیریت ترافیک داشته باشند و علاوه بر آن در حوزه ترافیک هم باید در مورد برطرف گره های ترافیکی، تقویت ایمنی، ساماندهی حمل و نقل همگانی، آموزش و اطلاع رسانی و ... برنامه ریزی نمایند.

گلشنی با اشاره به مصوبات ستاد استقبال از مهر، اهمیت و ضرورت هم افزایی آموزش و پرورش و شهرداری تهران و با بیان این که سرویس مدارس، یکی از دغدغه های اصلی و جدی حمل و نقلی در مرکز است، تاکید نمود: موضوع سرویس مدارس، تکلیفی است که ساماندهی آن بر عهده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی است و اقدامات مهم و مؤثری برای جابه جایی ایمن و مناسب دانش آموزان برای مهرماه در دست انجام است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تاثیر شناورسازی ساعات کاری در ترافیک مهرماه ، پیشنهاد مهم شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر شناورسازی ساعات کاری در ترافیک مهرماه ، پیشنهاد مهم شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید