تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی فوتسال پس از ناکامی در جام ملت های آسیا ، وحید شمسایی جدا می گردد؟

به گزارش طراحی وبسایت، رئیس کمیته فوتسال به شرایط ادامه همکاری وحید شمسایی برای راهنمایی تیم ملی فوتسال پس از ناکامی جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی فوتسال پس از ناکامی در جام ملت های آسیا ، وحید شمسایی جدا می گردد؟

به گزارش طراحی وبسایت آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در شانزدهمین دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. ایران روز گذشته در ملاقات فینال مقابل ژاپن با نتیجه 3 بر 2 باخت تا به عنوان نایب قهرمانی بسنده کند.

  • لژیونر ایرانی برترین بازیکن فوتسال قهرمانی آسیا شد

کاروان تیم ملی فوتسال ایران صبح امروز از کویت، محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به تهران بازگشت. در این کاروان، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال هم حضور داشت.

اصولی در فرودگاه امام در پاسخ به سوالات طراحی وبسایت مبنی بر شرایط ادامه همکاری وحید شمسایی سرمربی ایران در تیم ملی، تاکید نمود: شمسایی قرارداد دارد و به کار خود در تیم ملی ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، شمسایی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ژاپن گفته بود: اگر با تیم ادامه دهم، قطعاً روی تمام نقاط ضعفمان کار خواهم کرد. نمی خواهم بهانه ای بیاورم یا بگویم که این از دست دادن فرصت بود.

تیم ملی ایران با سرانجام این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا، باید خود را برای دوره بعدی این رقابت ها که حکم انتخابی جام جهانی 2024 فوتسال را دارد، آماده کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی فوتسال پس از ناکامی در جام ملت های آسیا ، وحید شمسایی جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی فوتسال پس از ناکامی در جام ملت های آسیا ، وحید شمسایی جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید