تمدید اولین مسابقه و رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست تهران

به گزارش طراحی وبسایت، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 22 گفت: اولین مسابقه و رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست با رویکرد کارآفرینی تا 5 بهمن ماه 1400 تمدید شد.

تمدید اولین مسابقه و رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست تهران

به گزارش خبرگزاری طراحی وبسایت از تهران، وحید رضا محمدی شهردار منطقه 22 اظهار کرد: با توجه به استقبال نوآوران و استارتاپ های تخصصی در شهر تهران زمان اولین مسابقه و رویداد استارتاپی تخصصی در حوزه پسماند و محیط زیست با رویکرد کارآفرینی در شهرداری تهران تمدید شد.

وی اضافه نمود: با توجه به استقبال نوآوران، استارتاپ ها و شتاب دهنده های تخصصی از رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست که با همت شهرداری منطقه 22 و با همکاری شتابدهی ذوق در حال اجراست زمان برگزاری به مدت 10 روز تمدید شد و علاقه مندان و نوآوران می توانند تا تاریخ 5 بهمن ماهاقدام به ارسال طرح های پیشنهادی و نوآورانه خود به وسیله سایت www.smart22.ir کنند.

شهردار منطقه 22 اضافه نمود: این رویداد دارای سه محور اصلی با موضوع مدیریت هوشمند در کاهش فراوری و افزایش تفکیک پسماند از مبدا، ذخیره سازی جداگانه پسماند، جمع آوری و انتقال پسماند و یک محور فرعی با عنوان پوستر فرهنگ سازی در کاهش پسماند و حفظ محیط زیست برگزار می گردد.

محمدی در انتها گفت: علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22607499- 021 و 09198331200 تماس حاصل کنند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "تمدید اولین مسابقه و رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید اولین مسابقه و رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید