جزئیات تازه ای از پرونده قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع)

به گزارش طراحی وبسایت، خبرگزاری خبرنگاران- رییس پلیس مرکز با تایید خبر دستگیری قاتل مهندس طاهری، جزئیات تازه ای از این پرونده را تشریح کرد.

جزئیات تازه ای از پرونده قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع)

به گزارش طراحی وبسایت، رییس پلیس مرکز با تایید خبر دستگیری قاتل فراری معاون عمرانی امامزاده صالح گفت: صبح یکشنبه 9 خرداد ماه جاری ماموران کلانتری 101 تجریش در جریان تیراندازی در یکی از خیابان های شمال شهر تهران قرار می گیرند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با اعلام این خبر ماموران راهی محل شده و با بدن نیمه جان مرد جوانی روبرو می شوند، اضافه کرد: مرد جوان که از ناحیه شکم با شلیک گلوله زخمی شده بود به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد، اما دقایقی بعد فوت می نماید.

وی ادامه داد: در آنالیز های انجام شده معین شد مقتول مهندس طاهری، مسئول عمرانی حرم آستان امامزاده صالح (ع) است که از سوی فردی ناشناس با اصابت 3 گلوله به شکم به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی تهران عظیم خاطر نشان کرد: در آنالیز میدانی 3 پوکه به دست آمد که نشان می داد متهم 3 گلوله به سمت مهندس جوان شلیک نموده که 2 گلوله به او اصابت نموده است.

سردار رحیمی توضیح داد: با بازبینی دوربین های اطراف محل حادثه معین شد مردی با لباس مبدل در حالی که عصای نابینایان را به دست داشته در مقابل خانه مهندس جوان به کمین ایستاده بوده و به محض خروج مقتول با اسلحه کلت کمری به سمت او شلیک می نماید و سپس با خودرویی از محل حادثه متواری می گردد.

وی گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مرکز پیروز شدند عصر روز گذشته یعنی سه روز پس از این جنایت او را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده متهم انگیزه خود از این جنایت را اختلاف شخصی اسم نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جزئیات تازه ای از پرونده قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه ای از پرونده قتل معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید