خبر عجیب و غریب درباره تیم ملی والیبال ایران

به گزارش طراحی وبسایت، والیبال ایران روز های عجیب و کم سابقه ای را تجربه می نماید. تیمی که سال گذشته با راهنمایی همین بهروز عطایی پیروز شد تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ ملت ها پیش برود، سال جاری با 10 باخت و فقط دو برد در جایگاه چهاردهم نهاده شد و از صعود باز ماند.

خبر عجیب و غریب درباره تیم ملی والیبال ایران

تیم ملی در جریان لیگ ملت ها نیز روز های عجیبی را سپری کرد که شاید مهم ترین آن ها در هفته آخر بود؛ جایی که ویزای چند بازیکن و البته سرمربی تیم ملی صادر نشد تا تیمی ناقص راهی هفته آخر مسابقات در آناهایم آمریکا گردد.

از طرف دیگر پوریا حسین خانزاده نیز در هفته آخر به اردوی تیم ملی جوانان ملحق شد. بعلاوه بازیکنانی نظیر علی حاجی پور، مرتضی شریفی و جواد کریمی نیز با مصدومیت روبرو شدند.

بعد از گذشت بیش از یک هفته از سرانجام لیگ ملت ها برای تیم ملی والیبال ایران، حواشی همچنان بسیار داغ دنبال می گردد. در روز های اخیر مرتضی شریفی رسماً خاطرنشان کرد که به علت مصدومیت نمی تواند تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کند، اما به نظر می رسد که این تازه شروع کار است.

بر اساس پیگیری های ما دو بازیکن دیگر تیم ملی که جزء مهره های کلیدی ایران در لیگ ملت ها بودند نیز در آستانه انصراف از حضور در تیم ملی قرار دارند. این دو بازیکن در هر سه هفته لیگ ملت ها حاضر بودند و قصد دارند امروز به شکل رسمی انصراف خود را از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام نمایند. البته این دو بازیکن احتمالا قرار است جلسه ای با محمدرضا داورزنی داشته باشند تا در این باره با رئیس فدراسیون صحبت نمایند، اما حداقل در حال حاضر تصمیم آن ها برای عدم حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که پیش از این بازیکنانی نظیر صابر کاظمی، امیر غفور و مسعود غلامی از حضور در تیم ملی انصراف داده بودند. بعلاوه مهره های مهمی مثل علی اصغر مجرد و مرتضی شریفی نیز خاطرنشان کردند که به علت مصدومیت نمی توانند تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی نمایند. بعلاوه بازیکنی مثل محمدجواد معنوی نژاد نیز با آن شکل و شمایل عجیب از تیم ملی کنار رفته است.

حالا اگر این دو بازیکن نیز به فهرست غایبان تیم ملی برای قهرمانی آسیا اضافه شوند، قطعاً یک شوک بزرگ به والیبال ایران وارد خواهد شد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ شنبه ای احتمالاً عجیب که قرار است در آن جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال نیز برگزار گردد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "خبر عجیب و غریب درباره تیم ملی والیبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر عجیب و غریب درباره تیم ملی والیبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید