داورزنی قول روی سکو رفتن المپیک را داده بود، چرا می ترسند؟

به گزارش طراحی وبسایت، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در واکنش به اعزام قهرمان سال گذشته و یا عدم اعزام نماینده ایران به جام باشگاه های دنیا گفت: هر تیم برای سالی که در آن حضور دارد فعالیت می نماید و بر حسب آن یک استراتژی دارد، فکر می کنم این آمادگی برای تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ شده است تا در جام باشگاه های سال آینده شرکت کند وجود نداشته باشد.

داورزنی قول روی سکو رفتن المپیک را داده بود، چرا می ترسند؟

کارخانه درباره تعطیلی لیگ و اردوی بلند مدت تیم ملی والیبال گفت: درباره تعطیلی لیگ در مصاحبه ای اعلام کردم که داورزنی با باشگاه ها مانند بچه سرراهی رفتار می نماید که این مصاحبه باعث گله مندی و اعتراض داورزنی شد. باید بگویم که با چنین صراحتی اعلام نکرده بودم اما در همان مصاحبه گفتم به داورزنی از 20 نمره 19 را می دهم جای تعجب دارد که این بخش مصاحبه دیده نشد. قبول دارم که داورزنی برای حضور تیم ملی در المپیک دغدغه دارد اگر قرار است از 8 تیم حاضر که ایران یکی از آنها می باشد ترس داشته باشیم و فشارها را بالا ببریم قطعا آسیب ها افزایش خواهد یافت. داورزنی قول روی سکو رفتن تیم ملی در المپیک 2020 را داده بود، اگر در حال حاضر برای انتخابی المپیک از رویارویی با تیم هایی مانند استرالیا، قطر ترس داشته باشیم که دیگر هیچ.

وی در ادامه تاکید نمود: 50 روز تعطیلی لیگ قطعا فشار را پس از آن روی تیم ها افزایش خواهد داد باید دوباره کار بدنسازی را انجام دهیم با این کار باشگاه ها دلسرد می شوند چرا که آنها در سال 50 میلیارد تومان هزینه می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داورزنی قول روی سکو رفتن المپیک را داده بود، چرا می ترسند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی قول روی سکو رفتن المپیک را داده بود، چرا می ترسند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید