رمضانی: بعضی تیم ها چون بالای جدول رفتند، صحبت از تعطیلی لیگ می نمایند، بهتر است مرد و مردانه رقابت کنید!

به گزارش طراحی وبسایت، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فلان تیم جایگاهش را به بالای جدول رسانده است، نباید در مقطع فعلی صحبت از تعطیلی لیگ کند.

رمضانی: بعضی تیم ها چون بالای جدول رفتند، صحبت از تعطیلی لیگ می نمایند، بهتر است مرد و مردانه رقابت کنید!

به گزارش طراحی وبسایت، سعید رمضانی در گفت وگو با رسانه باشگاه استقلال، در واکنش به اظهارات اخیر مسئولان بعضی تیم ها مبنی بر تعطیل شدن رقابت های لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: قبل از آغاز لیگ موضع خود را در این مورد اعلام نموده بودیم و وقتی که اعلام شد بازی ها برگزار گردد هم شرایط کرونایی شهر اهواز و استان خوزستان را گوشزد کردیم که دوستان بلافاصله موضع دریافتد.

وی اضافه نمود: به هر ترتیب، ما راهی اهواز شدیم و آن بلاها هم سرمان آمد که دو بازیکن و مربی خود را به دلیل محرومیت و بعضی بازیکنان را به دلیل مصدومیت ناشی از آن بازی، مقابل سایپا در اختیار نداشتیم. در گرمای 40 و چند درجه اهواز بازی کردیم و چه بسا بازیکنی از تیم ما الان به خاطر آن سفر کرونا گرفته باشد و حالا بعد از قرار دریافت بعضی تیم ها در صندلی های بالای جدول، عده ای می گویند تیم ما ناقل است، لیگ را تعطیل کنید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیح داد: اینکه حالا چون صندلی تیم ما در فلان منطقه جدول قرار گرفته، بگوییم لیگ را تعطیل کنید، اجحاف بزرگی در حق استقلال و طرفدارانش به شمار می آید. ما و طرفداران مان به هیچ وجه این موضوع را نمی پذیریم و بهتر است همه تیم ها مرد و مردانه تا خاتمه لیگ و جام حذفی حاضر شوند و با هم در زمین رقابت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رمضانی: بعضی تیم ها چون بالای جدول رفتند، صحبت از تعطیلی لیگ می نمایند، بهتر است مرد و مردانه رقابت کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: بعضی تیم ها چون بالای جدول رفتند، صحبت از تعطیلی لیگ می نمایند، بهتر است مرد و مردانه رقابت کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید