مدیر بخش طراحی آپل، جمع رهبران این شرکت را ترک کرد

به گزارش طراحی وبسایت، جاناتان آیو یکی پرسابقه ترین مدیران اپل و رهبر بخش طراحی آیفون، این شرکت را ترک کرد.

مدیر بخش طراحی آپل، جمع رهبران این شرکت را ترک کرد

به گزارش خبرنگار ، جاناتان آیو مدیر ارشد بخش طراحی اپل پس از سال های طولانی فعالیت درخشان و پرثمر در این شرکت، برای همواره اپل را ترک کرد. آیو از سال 1992 به اپل پیوست و از سال 1996 به عنوان رهبری تیم طراحان اپل را به عهده داشت.

ما همواره سعی می کنیم قیمت دستگا های اپل را پایین نگه داریم

هرچند خروج جاناتان آیو از شرکت اپل برای بسیاری از هواداران این شرکت باورنکردنی و پررمز و راز است ولی به نظر می رسد مدیر ارشد بخش طراحی اپل از چندی پیش خبر رفتن خود از این شرکت را با روش هایی متفاوت بیان نموده بود. بعضی از کارشناسان فناوری معتقدند جاناتان آیو پس از مطرح شدن تصمیم مدیران اپل برای مشارکت در پروژه های فضایی با آن ها اختلاف نظر پیدا کرد و از اواخر سال گذشته میلادی به فکر رفتن از اپل افتاد.

اپل میخواهد فعالیت های خود را در زمینه صنایع فضایی گسترش داده و تجهیزات قدرتمندی را در این حوزه فراوری کند. اپل برای پیگیری اهداف فضایی خود حتی کارخانه مخصوی را نیز در ایالت کالیفرنیا احداث نموده و میلیاردها دلار بودجه برای تامین نیازهای مای صنایع فعال در این کارخانه را به آن اختصاص داده است.

بعد از انتشار خبر خروج جاناتان آیو از اپل به سایر مدیران این شرکت نسبت به آن واکنش نشان دادند. به عنوان مثال تیم کوک مدیرعامل و رهبر اپل گفت: بدون شک اپل یکی از مشتریان اصلی شرکت طراحی جدید جاناتان خواهد بود. من و جاناتان مدت بسیار طولانی باهم همکار و دوست بودیم. او یکی از بهترین مدیران اپل بود و در آینده همکاری حتی بدون حضور فیزیکی جاناتان آیو در اپل ادامه پیدا خواهد نمود.

با رفتن جاناتان آیو از اپل هم اکنون تمرکز بسیاری از کارشناسان فناوری و هواداران اپل روی شرکت LoveFrom است و همه می خواهند بدانند اپل چگونه قصد ادامه همکاری با جاناتان آیو را دارد. با توجه به نقش کلیدی جاناتان آیو در طراحی دستگاه های مختلف اپل، این احتمال وجود دارد که جدا شدن او از اپل باعث کاهش ارزش سهام این غول فناوری در آمریکا و حتی در دنیا گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدیر بخش طراحی آپل، جمع رهبران این شرکت را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر بخش طراحی آپل، جمع رهبران این شرکت را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید