مصاحبه جنجالی من باعث بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال شد ، این اتفاق باعث فزونی رونالدو نسبت به مسی شده است

به گزارش طراحی وبسایت، پیرس مورگان خبرنگار و مجری مشهور انگلیسی به تازگی در خصوص انتقال کریستیانو رونالدو به النصر صحبت کرد و گفت که احساس می نماید این انتقال باعث فزونی او نسبت به قهرمان جام جهانی یعنی لیونل مسی می گردد.

مصاحبه جنجالی من باعث بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال شد ، این اتفاق باعث فزونی رونالدو نسبت به مسی شده است

به گزارش طراحی وبسایت به نقل از goal، کریستیانو رونالدو بعد از مصاحبه جنجالی با پیرز مورگان قرارداد خود را با منچستریونایتد فسخ کرد. حالا این مجری تلویزیونی نظر خود را درباره انتقال رونالدو به النصر بیان کرد. این ستاره پرتغالی قرارداد پرسودی را با تیم لیگ حرفه ای عربستان امضا کرد که مورگان آن را تحسین نموده است، در حالی که به خاطر یاری به رونالدو برای بستن قرارداد با باشگاه، به خود ضربه زد.

او گفت: به لطف مصاحبه جنجالی ما، رونالدو بزرگ ترین قرارداد جابجایی تاریخ فوتبال را امضا کرد و اکنون در سن 37 سالگی پردرآمدترین ورزشکار دنیا است. او بعلاوه همان کاری را انجام می دهد که در طول دوران حرفه ای اش انجام داده است، و این برای من باعث فزونی او نسبت به مسی می گردد. او خودش را در یک کشور تازه و لیگ تازه به چالش می کشد، در زمانی که فوتبال در خاورمیانه واقعاً در حال اوج گرفتن است. ما در جام دنیای قطر دیدیم که مراکش به نیمه نهایی رسید و عربستان سعودی برنده نهایی یعنی آرژانتین مسی را شکست داد.

با همه این تفاسیر، رونالدو ممکن است بزرگ ترین جابجایی تاریخ فوتبال را به دست آورده باشد، اما این مسی بود که پس از قهرمانی آرژانتین در قطر در جام دنیای در ماه دسامبر، بزرگ ترین جایزه بازی را به خانه برد. به نظر می رسد مورگان فراموش نموده است که مسی نیز پس از ترک بارسلونا در سال 2021 پس از 20 سال حضور در این باشگاه برای پیوستن به پاری سن ژرمن، مجبور شده است خود را با یک لیگ تازه و یک کشور تازه وفق دهد.

ملی پوش پرتغالی هنوز در دو بازی اول خود برای النصر گلزنی ننموده است، اما امیدوار است که با بازگشت به میادین عربستانی در روز آدینه مقابل الفاتح، توانایی های خود را نشان دهد.

  • ببینید | مصاحبه های جنجالی رونالدو قبل از پیوستن به باشگاه النصر | کریس کار بعید را انجام داد!
  • اینفوگرافیک | 5 رکورد تاریخی رونالدو که مسی برای شکستن آنها آماده است
  • 2 ستاره برای سرانجام دوران سلطنت مسی و رونالدو | سلطان بعدی فوتبال دنیا را بشناسید!
منبع: همشهری آنلاین

به "مصاحبه جنجالی من باعث بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال شد ، این اتفاق باعث فزونی رونالدو نسبت به مسی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه جنجالی من باعث بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال شد ، این اتفاق باعث فزونی رونالدو نسبت به مسی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید