معروف ترین جاذبه های گردشگری بوسنی و سفری اسرارآمیز

به گزارش طراحی وبسایت، اگر آدم ماجراجویی هستید، قصد سفر دارید و در پی یک مقصد خاص می شد، سفر به بوسنی و هرزگوین برای شما بهترین انتخاب است. چرا که این سفر جدای از جذابیت های منحصر می تواند از نظر صرف هزینه، مسافت و وقت نیز به نفع شما تمام گردد. اما ضرورت دارد قبل از انتخاب بوسنی به عنوان مقصد سفر، اطلاعات و ذهنیت کلی در رابطه بهترین جاذبه های گردشگری بوسنی داشته باشید. این کشور مسلمان نشین در حوزه بالکان واقع شده و به علت موقعیت جغرافیایی خود، طبیعتی بی نظیر را به مسافرین عرضه می نماید. از آنجا که رفت و آمد به بوسنی آنچنان که باید در بین ایرانی ها شایع نیست، ممکن است با مشکلاتی از بابت پیدا کردن آژانس مسافرتی و یا تور مسافرتی مناسب برای لذت بردن از معروف ترین جاذبه های گردشگری بوسنی روبرو شوید. اما امتیازات دیگر سفر به این منطقه سرسبز، می تواند ارزش سختی را داشته باشد چرا که این کشور یکی از پربازدیدترین کشورهای حوزه بالکان است و به خاطر مهمترین جاذبه های گردشگری بوسنی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

معروف ترین جاذبه های گردشگری بوسنی و سفری اسرارآمیز

شهر موستار

موستار یکی از زیباترین شهرهای این کشور است که با انبوهی از جذابیت های معماری توانسته به معروفیت دست پیدا کند. یکی از معروف ترین پل های سنگی جهان (استاری موست) که بر روی رود نریتوا واقع شده را می توان در این شهر مشاهده کرد. از طرف دیگر این کشور به عنوان مرکز قومی فرهنگی بوسنی به شمار میرود و تماشا مهمترین جاذبه های گردشگری بوسنی خالی از لطف نیست.

آبشار کراویس

آبشارهای چند گانه کراویس که ارتفاعی بالغ بر 25 متر را داراست، از دیگر جاذبه های طبیعی بوسنی به شمار می آید. پوشش جنگلی این منطقه به گردشگران این امکان را خواهد داد که علاوه بر آبشار، صخره نوردی را نیز در برنامه تفریحی خود بگنجانند. اگر قصد سفر به کراویس را دارید، رستوران های محلی این محوطه را نباید فراموش کنید. از طرف دیگر تماشا این سفر با ثبت نام در یکی از تورهای مسافرتی بهترین جاذبه های گردشگری بوسنی منطقه به شما توصیه می گردد.

منطقه جاهورینا

این منطقه به عنوان قطب اسکی در بوسنی شناخته می گردد و هر ساله در فصل زمستان مقصد حجم انبوهی از ورزش دوستان و تور مسافرتی خاص در جهان است.

رود بونا

اگرچه رود بونا جز رودهای کوتاه در بوسنی است اما این منطقه به دلیل داشتن زیباترین و ناب ترین جذابیت های بصری در فصل پائیز به معروفیت رسیده طوریکه گفته می گردد زیباترین پاییز را در بین تمام منطقه ها اروپایی داراست. از طرف دیگر دهکده های زیبا و خانه های سنگی که در اطراف این رود ساخته شده، جذابیتی دو چندان را برای مسافران به همراه خواهد داشت.

پارک ملی سواتیسکا

این پارک جنگلی که دومین پارک حفاظت شده در اروپاست، به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده خود توانسته مقصد قسمت عظیمی از گردشگران باشد. ناگفته نماند که سفر به این پارک به دلیل وسعت، تنها در قالب تورهای مسافرتی توصیه می گردد. جنگل های زیبا، آبشارهای بلند، مرتفع و طبیعت کوهستانی این منطقه مثال زدنی است.

شهر ساراجوو

این شهر که به عنوان مرکز بوسنی شناخته می گردد، بنابر فرهنگ خاص، تاریخ پر نشیب و فراز خود به معروفیت رسیده است. گذشته از این، وجود تئاترهای های قدیمی، موزه های تاریخ شناسی و بعلاوه رستوران های فوق العاده آن را تماشای تر نموده است.

منبع: همگردی

به "معروف ترین جاذبه های گردشگری بوسنی و سفری اسرارآمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین جاذبه های گردشگری بوسنی و سفری اسرارآمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید