نه عدد از برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری

به گزارش طراحی وبسایت، یکی از بهترین ماجراجویی هایی که در فضای باز اوهایو پیدا می گردد، ماهیگیری در دریاچه های یخی است. با یک راهنما به پیاده روی به سوی دریاچه یخ زده بروید. بعلاوه می توانید مقصد خود را به سمت دریاچه اتوود تغییر دهید که یکی از جواهرهای پنهان اوهایو است. بهترین ماهیگیری ها در آب های یخ زده در دریاچه های شمال انجام می گردد که در واقع در آنجا یخ ها محکم تر هستند. اولین یخ فصلی بهترین زمان برای ماهیگیری موفقیت آمیز است چرا که چندان برفی وجود ندارد که جلوی دید را بگیرد. اما زمستان های اوهایو می توانند بسیار بلند باشند، پس در طول زمان های مختلف فصل زمستان می توانید دریاچه های مختلف را مورد آزمایش قرار دهید. شما ممکن است در یک فروشگاه وسایل ماهیگیری در نزدیکی بهترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری متوقف شوید تا دقیق ترین اطلاعات را در خصوص ماهیگیری و وسایل ماهیگیری در یکی از بهترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری دریافت کنید. این کار به شما در صرفه جویی زمان و انتخاب طعمه درست و عمق مورد نظر برای ماهیگیری یاری خواهد نمود. مهم نیست که در کدام قسمت اوهایو تصمیم به ماهیگیری کنید، اول ایمنی را در بین معروف ترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری در نظر بگیرید. پیش از رفتن به ماهیگیری مهم است که شرایط یخ را آنالیز کنید و یک مجوز ماهیگیری معتبر داشته باشید و زمان دسترسی روزانه به دریاچه برای ماهیگیری را بدانید. اداره منابع طبیعی اوهایو (ODNR) پیش بینی های ماهیانه و روزانه و بعلاوه اطلاعات راجع به ماهیگیری در آب های یخ زده را به اطلاع می رساند.

نه عدد از برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری

1. دریاچه اری

دریاچه اری دارای بعضی از پرچالش ترین ماهیگیری ها در آب های یخ زده اوهایو است. در این دریاچه می توان از شکار ماهی هایی مانند والی، فرشته زرد و کرپی لذت برد. بعضی از برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری در فاصله شش تا ده مایلی از ساحل هستند. دریاچه اری به علت میزان، شرایط آب و هوایی و عوامل ایمنی احتیاج به توجه بیشتری دارد. اگر قصد برنامه ریزی راجع به ماهیگیری در دریاچه اری را دارید، بهتر است که یک راهنما انتخاب کنید که در این کار متخصص باشد و بتواند شما را به برترین مکان برای ماهیگیری در آب های یخ زده ببرد. یک راهنما مشکل حمل و نقل شما را رفع می نماید و شما را به صورت ایمن روی دریاچه در بین معروف ترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری برده و در نهایت یاری می نماید که به راحتی به سرپناه دسترسی داشته باشید.

2. دریاچه ایندین

یکی از اولین دریاچه هایی که در این استان یخ می زند، دریاچه ایندین در غرب اوهایو است. این دریاچه به علت کم عمق بودن یکی از اولین فرصت های ماهیگیری در آب ها یخ زده را برای ماهیگیران فراهم می نماید. شما می توانید جمعیت فراوانی از ماهی های سفید و کرپیه و بعضی از بزرگترین سانفیش ها را در این دریاچه عمومی پیدا کنید. با 5800 هکتار سطح دریاچه، منطقه ها زیادی برای ماهیگیری وجود دارد. عمق کم دریاچه در بین برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری یکی از دلایلی است که افراد را به سمت خود جذب می نماید و در میان باشگاه های ماهیگیری در اوهایو مورد علاقه است.

3. دریاچه پورتیج

یکی از مهمترین منطقه ها برای ماهیگیری در آب های یخ زده اوهایو، دریاچه پورتیج در نزدیکی آکرون است. شبکه ای از دریاچه ها و مخازن، پنج منطقه بزرگ و عمده برای ماهیگیری را تشکیل می دهند که این منطقه به طور مرتب تعداد قابل توجهی از ماهی های بلوگیل، کرپیه و یلوپرنچ را فراوری می نماید. مخزن شرقی، دریاچه لانگ، مخزن شمالی، دریاچه ترکیفود و مخزن غربی، 1600 هکتار از منطقه آب یخ زده را در دسترس افراد قرار می دهند. ذخایر شرق و شمالی و دریاچه ترکیفود یکی از برترین فراورینمایندگان ماهی های دریایی هستند. مزیت ماهیگیری در آب های یخ زده در دریاچه پورتیج این است که سیستم آن در امتداد یک منطقه وسیع توسعه یافته، بنابراین نقاط دسترسی بسیاری در نزدیکی آن وجود دارد. انتقال به منطقه ها دیگر آسان است چرا که دریاچه ها در نزدیکی هم هستند و به یکدیگر متصل شده اند.

4. منطقه بازسازی شده AEP

یکی از منطقه ها منحصر به فردی که در آن ماهیگیری در آب های یخ زده بسیار مورد علاقه است، منطقه بازسازی شده AEP بوده که یک منطقه تفریحی 60000 هکتاری در این سرزمین است. این ناحیه نوار قدیمی ای از مورگان، گوئرنسی، نوبل و موسکینگوم را پوشش می دهد. صدها عدد از دریاچه های کوچک و تالاب ها در این منطقه قرار گرفته و فرصت عالی ای را برای ماهیگیری در آب های یخ زده در اختیار ماهیگیران می گذارد. این آب ها دارای بلوگیل و سانفیش هایی در میزان بزرگتر از حد معمول هستند که در عمق هفت تا نه اینچی سطح آب قرار دارند. بعضی از تالاب ها در بین برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری به راحتی قابل دسترسی هستند در حالی که بقیه آن ها دور هستند و برای رسیدن به آن ها باید مقداری پیاده روی کنید. ماهیگیران باید به وسیله دفتر AEP مک کانلسیو یا اداره بخش حیات وحش منطقه، مجوز قانونی برای ماهیگیری در این آب ها را دریافت نمایند.

5. دریاچه پیدمونت

در دریاچه پیدمونت، ماهی های سائوگای و کرپیه، در شرق اوهایو در بین ماهیگیران آب های یخ زده بسیار محبوب هستند. دریاچه های باریک و طولانی 2270 هکتاری که از زمین وسیع و جنگلی می گذرد، حتی در زمستان ها، آن را به یکی از خیره نماینده ترین دریاچه ها در این استان تبدیل نموده است. این دریاچه منبع ماهیگیری است به همین علت دارای جمعیت سالم و فعال تری است. برترین ماهیگیری در آب های یخ زده روی دریاچه هایی در نزدیکی جاده های زیرزمینی و حوضچه هایی در نزدیکی سدها اتفاق می افتند. آب این دریاچه را در زمستان برای کنترل سیل جمع آوری می نمایند و به مکان دیگری منتقل می نمایند بنابراین قبل از سفر به دریاچه باید با مراجعه به دفتر ارتش ایالات متحده شرایط یخ را چک کنید.

6. دریاچه بزرگ سنت ماریس

در زمستان و زمانی که هوا به قدری سرد شده که یخ ثابت می ماند، ماهیگیران آب های یخ زده به سمت دریاچه بزرگ ماریس می روند. دریاچه در قسمت غربی استان واقع شده و بعلاوه به میزان کافی به سمت جنوب متمایل شده که عمق یخ می تواند در زمستان های خفیف، غیر قابل پیش بینی و نازک باشد. هنگامی که یخ تشکیل می گردد، این دریاچه برای ماهیگیران آب های یخ زده که می خواهند بلوگیل و کرپی شکار نمایند، بسیار محبوب است. این گونه ها سال به سال رشد و فعالیت چشمگیری دارند. ماهیگیری ماهی قرمز در بعضی از سال ها بهتر از دیگر سال ها است. بعلاوه ماهیگیران این نوع ماهی را در طول زمستان نیز مورد هدف قرار می دهند. یخ به خوبی در این دریاچه مقاوم است زیرا با سطح وسیعی که دارد، عمق نسبتا کمی دارد.

7. دریاچه پشه

یکی از برترین مکان های ماهیگیری در آب های یخ زده برای شکار والی در اوهایو، دریاچه پشه در نزدیکی یانگز تاون است. او.دی.ان.آر گزارش می نماید که والی هایی که در طول زمستان از این دریاچه صید می شوند به طور میانه طولی بین 13 تا 21 اینچ دارند. کرپی و بلوگیل نیز در تعداد زیاد صید می شوند. با توجه به اینکه دومین دریاچه بزرگ اوهایو 7850 هکتار وسعت دارد و والی های بسیاری دارد، اصلا عجیب نیست که ماهیگیران علاقه خاصی به این منطقه داشته باشند. دریاچه پشه در حدی محبوب است که می توانید چندین مسابقه ماهیگیری در آب های یخ زده با هدف صید والی و پانفیش را بیابید و حتی انجمن های آنلاینی را پیدا کنید که در آن راجع به شرایط کنونی دریاچه در بین برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری بحث می نمایند که می تواند برای کسانی که برای اولین بار در حال دیدار از دریاچه هستند، بسیار مفید باشد.

8. دریاچه آتوود

دریاچه آتوود یک دریاچه نسبتا بی نظیر برای ماهیگیری در آب های یخ زده است که این موضوع یکی از دلایلی بوده که آن را به یک مکان ارزشمند تبدیل می نماید. ماهیگیران کمتری در این مکان وجود دارند و دریاچه کوچک 1540 هکتاری، یکی از برترین مکان ها برای ماهیگیری های ساحلی در استان است. او.دی.ان.آر به صورت سالانه مقادیر ماهی های آزاد در این مکان را اعلام می نماید. برترین نقاط برای ماهی ها در نزدیکی نقاط و مکان های جدا افتاده بوده که ممکن است احتیاج به کمی کاوش برای پیدا کردن داشته باشد. عمق یخ در دریاچه اغلب غیر قابل پیش بینی است، به ویژه در کانال ها، بنابراین توصیه می گردد که حتما یک شریک ماهیگیر پیدا کنید و پیش از رفتن به دریاچه شرایط فعلی دریاچه را آنالیز کنید.

9. دریاچه دیر کریک

دریاچه دیر کریک برای یخ زدن به زمستانی بسیار سخت احتیاج دارد. این دریاچه در جنوب کلمبوس قرار گرفته است اما هنگامی که شرایط درست باشد و دریاچه یخ بزند، ارزش رفتن به آنجا را دارد. این یکی از اولین دریاچه های اوهایو بود که در اواخر دهه 1970 پر از ذخایر سائوج بودند و موقعیت های ماهیگیری بسیار فراوانی داشتند. او.دی.ان.آر به پر کردن سائوج در دریاچه به صورت سالیانه ادامه می دهد. ماهیگیری در آب های یخ زده دیر کریک با یاری آب شیرین انجام می گردد. کاهش سطح آب در فصل پاییز بسیاری از ماهی ها را در فصل زمستان، زیر یخ باقی نگه می دارد. در حالی که بیشتر ماهیگیران آب های یخ زده در این دریاچه برای صید سائوج می آیند، شما بعلاوه می توانید جمعیت های زیادی از کراپی و بلوگیل را نیز در آنجا پیدا کنید.

منبع: همگردی

به "نه عدد از برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه عدد از برترین دریاچه های یخی اوهایو برای ماهیگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید