مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای پرنده اوبر تا ادامه نقدها از گوگل

به گزارش طراحی وبسایت، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای پرنده اوبر تا ادامه نقدها از گوگل

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

در شرایطی که گوگل روز گذشته از سوی رئیس جمهور ایالات متحده مورد حمله توییتری نهاده شد، امروز آماج حمله انتقادی وزیر امور خارجه بریتانیا؛جرمی هانت شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل بالاخره به انتظارها خاتمه داد و مجموعه کلیدهای امنیتی خود را با قیمت 50 دلار روانه بازار کرد. این کلیدها با هدف احراز هویت دو مرحله ای کاربران و کاهش مسائل سرقت اطلاعات طراحی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چین میخواهد با هدف برقراری ارتباط قوی تر بین انسان و روبات و البته پیشرفت مهدکودک ها، مربیان رباتیک را جایگزین انسان ها کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودروهای پرنده اوبر به زودی وارد آسمان می شوند. خودروهایی که قرار نیست صرفا در آسمان ایالات متحده پرواز نمایند و پنج شهر در کشورهای مختلف میزبانشان خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دانشگاه تگزاس یک ابرکامپیوتر 60 میلیون دلاری خریداری نموده تا به مطالعه تغییرات آب و هوایی و موضوعات مرتبط با جو زمین بپردازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکتZTE مدعی شده که اگرچه مدتی پس از تحریم های ایالات متحده دچار رکود شد، اما تا سال 2019 رکورد رشد خود را خواهد شکست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای پرنده اوبر تا ادامه نقدها از گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروهای پرنده اوبر تا ادامه نقدها از گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید