پخش زنده مراسم WWDC 2022 اپل؛ رونمایی از iOS 16

به گزارش طراحی وبسایت، پنج روز دیگر انتظارات به سر می رسد و اپل در رویداد جهانی توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC، از جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری و احتمالا سخت افزاری خود رونمایی می نماید. به رسم همواره، پخش زنده مراسم WWDC 2022 اپل را می توانید از وبسایت و اینستاگرام خبرنگاران مگ دیدن کنید که از ساعت 21:00 روز دوشنبه 16 خرداد ماه شروع می گردد.

پخش زنده مراسم WWDC 2022 اپل؛ رونمایی از iOS 16

اپل سال جاری برای توسعه دهندگان سنگ تمام گذاشته و برای اولین بار، رویدادی تدارک دیده که 4 روز کامل ادامه دارد. البته نطق اصلی مراسم در روز اول، یعنی شب شانزدهم خرداد ماه به طور زنده در سراسر جهان پخش می گردد که تیم کوک، مدیر عامل اپل با همراهی همکارانش روی استیج حاضر شده و از نوترین دستاوردهای اپل در حوزه نرم افزار، از جمله iOS نو و سایر امکانات و قابلیت های تازه زیست بوم نرم افزاری اپل برای توسعه دهندگان سخن می گوید.

طبیعتا iOS 16 نقطه عطف WWDC 2022 خواهد بود که بر اساس گفته منابع معتبر، اپل در آن بخش نوتیفیکشن سنتر و لاک اسکرین را با تغییرات مختلفی بهبود و ارتقاء داده و بعلاوه به تازگی اعلام شده که قرار است در این نسخه قابلیت نمایشگر همواره روشن را برای آیفون 14 پرو و پرو مکس ارائه کند. بعلاوه انتظار داریم که iPadOS 16، macOS 13، WatchOS 9 و tvOS 16 هم با قابلیت هایی تازه معرفی شوند.

اما رویدادهای WWDC اپل در طول این سال ها، معمولا یک سورپرایز مجذوب کننده هم برای بینندگان داشته اند. به خاطر همین پیشبینی می گردد که اپل در این رویداد احتمالا از مک بوک ایر 2022 رونمایی به عمل آورد که گفته می گردد از پردازنده قدرتمند M2 (نسل بعدی M1) برخوردار است.

برای تماشای پخش زنده مراسم WWDC 2022 اپل که به میزبانی و اجرای صدرا مخملی با حضور شهروز چرکچی و محمد یوسفی زاده برگزار می گردد، می توانید به همین صفحه و بعلاوه به مراجعه نمایید.

اگر می خواهید پیش از آغاز مراسم از تمام پیش بینی های اجرا شده در خصوص آن باخبر شوید هم شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم:

منبع: دیجیکالا مگ

به "پخش زنده مراسم WWDC 2022 اپل؛ رونمایی از iOS 16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده مراسم WWDC 2022 اپل؛ رونمایی از iOS 16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید