چرا کارت های سوخت ارسال نمی شوند؟

به گزارش طراحی وبسایت، رمضانعلی سبحانی فر در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی پست برگزار گردید، درباره ارسال کارت های سوخت گفت: ما در این خصوص با مسائلی روبرو هستیم که اخیرا جلسه ای را با رئیس پلیس راهور کشور داشتیم. مشکل در مورد تاییدیه های مکانی است و افراد وقتی خودرویی را معامله می نمایند نشانی دیگری داده می گردد که وقتی پستچی می رود صاحب کارت حضور ندارد و باید کارت سوخت حتما به صاحب کارت داده گردد و به همین دلیل با کارت سوخت های بسیار زیادی روبرویم که به دلیل مسائل نشانی در باجه های معطله پست نگهداری می گردد.

چرا کارت های سوخت ارسال نمی شوند؟

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی سامانه روستابازار در ماه های آینده اطلاع داد و اضافه نمود: محصولات صنایع دستی و دامی کشاورزان و روستائیان به وسیله این سامانه به فروش می رسد و دست واسطه ها کوتاه خواهد شد. شرکت پست یک فروشگاه دارد که از این طریق، خرید و فروش ها انجام می گردد.

انعقاد تفاهم نامه میان پست و ریاست جمهوری

سبحانی فر بعلاوه به انعقاد تفاهم نامه میان شرکت پست با نهاد ریاست جمهوری اشاره نمود و گفت: در این تفاهم نامه که امروز منعقد شد مردم به جای مکاتبه فیزیکی با دستگاه ها و وزارتخانه ها می توانند درخواست های خود را به وسیله پست به صورت الکترونیکی ارسال نمایند و بعد از دریافت کد رهگیری ما می توانیم پاسخ های شهروندان را هم دریافت کنیم. امروز بعلاوه تفاهم نامه ای با مسئولان وزارت آموزش و پرورش در مورد تائیدیه مکانی ثبت نام دانش آموزان داشتیم تا بتوانیم این تائیدیه مکانی را به وسیله پست به آموزش و پرورش ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران بعلاوه به تفاهم نامه ای که قرار است با بنیاد مسکن امضا گردد، اشاره نمود و گفت: ما بحث کدگذاری روستاها را در دستور کار خود داریم واین کار باید براساس نقشه های طرح هادی انجام گردد. در همین خصوص با سازمان دهیاری ها تفاهم نامه ای امضا کردیم تا اعتبارات لازم برای نامگذاری معابر انجام گردد و کدگذاری را انجام دهیم. طرح ساماندهی نشانی ها (جی نف) هم جزو تکالیف قانونی ما است و باید بانک اطلاعاتی آن تکمیل گردد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران بعلاوه درخصوص آخرین شرایط پهپاد پستی بیان نمود: این طرح در کیش اجرا شد، اما برای سایر منطقه ها، نیازمند دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی و دستگاه های امنیتی هستیم. در کشورهای پیشرفته از پهپاد پستی بیشتر استفاده می گردد و ما هم در این خصوص باید بهتر اقدام کنیم.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای طراحی وبسایت دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "چرا کارت های سوخت ارسال نمی شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کارت های سوخت ارسال نمی شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید