آخرین اخبار از جابجایی تراکتور؛ دومین خرید قطعی شد

به گزارش طراحی وبسایت، تهران (پانا) - مدیران باشگاه تراکتور کوشش های گسترده خود برای تقویت تیم در نیم فصل دوم را ادامه می دهند.

آخرین اخبار از جابجایی تراکتور؛ دومین خرید قطعی شد

تراکتور تبریز در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران شرایط خوبی را دنبال نکرد و در انتها هفته شانزدهم لیگ برتر با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد تا یکی از گزینه های جدی سقوط به دسته اول باشد.

مدیران باشگاه تراکتور که از شرایط تیم شان ناراضی هستند، برای نیم فصل دوم تدارک گسترده ای دیده اند و براساس فهرستی که زوونیمیر سولدو سرمربی کروات این تیم ارائه داده است، خریدهای زمستانی را شروع نموده اند و این فرایند برای تراکتوری ها به نظر می رسد تا آخرین روزهای جابجایی زمستانی ادامه دارد.

تراکتوری ها پس از اینکه محمد بلبلی مهاجم نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان که سابقه حضور در استقلال تهران را دارد، جذب کردند، برای ترمیم خط هافبک خود سراغ مهدی کیانی کاپیتان سابق خود رفتند که این فصل بازیکن مس رفسنجان است. توافق نهایی با مهدی کیانی انجام شده و با توجه به اینکه مس رفسنجان هم مسئله ای با این انتقال ندارد؛ به زودی قرارداد هافبک محبوب تبریزی ها با تراکتور به امضا خواهد رسید تا او یکبار دیگر در مرکز میدان تراکتور به میدان برود.

اما علاوه بر مهدی کیانی که باید حضور او را قطعی دانست، تراکتور روی فهرست سرمربی اروپایی خود سراغ دو بازیکن دیگر هم رفته است که هر دو از تیم تهرانی پیکان هستند. براساس شنیده ها از تبریز، نام محمد نادری و امیرحسین جدی دو بازیکن پیکان تهران در فهرست خرید تراکتور وجود دارد و باشگاه تبریزی مذاکره با پیکان را برای جذب این دو بازیکن شروع نموده اما تعیین نیست پیکان که در نیمه بالایی جدول حضور دارد، به انتقال دو بازیکن اصلی خود رضایت دهد یا خیر.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آخرین اخبار از جابجایی تراکتور؛ دومین خرید قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از جابجایی تراکتور؛ دومین خرید قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید