ساعت بازی استقلال ، صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر

به گزارش طراحی وبسایت، روز دوم هفته اول لیگ برتر امروز پنج شنبه 19 مرداد برگزار می گردد که صنعت نفت آبادان از ساعت 21:30 در هوای گرم و شرجی خوزستان از نکونام و تیمش میزبانی می نماید.

ساعت بازی استقلال ، صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر

صنعت نفتی ها که فصل گذشته معجزه وار در لیگ ماندند، برای فصل بیست و سوم با انگیزه و رویکرد تازه تمرینات خود را شروع کردند و اگرچه در آستانه شروع لیگ، فوت محمدرضا عجمی پور بازیکن جوان نفت شرایط روحی تیم را برهم ریخت، اما ویسی گفته است امشب برای کسب سه امتیار و شادی روح محمدرضا مقابل استقلال بازی می کنیم.

در آن سوی میدان نیز نکونامی وجود دارد که حدود چهار سال حضور در خوزستان را با راهنمایی فولاد تجربه نموده است. او فصل گذشته در حالی از فولاد جدا شد که این تیم برای اولین بار راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده بود، اما خیلی زود مجددا با استقلال تهران به لیگ برتر فوتبال برگشت. نکونام که تیمش پیش از شروع لیگ با حواشی بسیار روبرو شد، در اولین گام باید در استادیوم تختی آبادان و در حضور طرفداران نفت پا به میدان رقابت بگذارد، رقابتی که مطمئنا طرفداران استقلال بی صبرانه چشم انتظار رونمایی از چهره تازه تیم شان هستند.

به نظر می رسد ملاقات نفت و استقلال، یکی از مجذوب کننده ترین و دیدنی ترین بازی های این هفته لیگ بیست و سوم باشد. بازی که مطمئنا حضور پرشور طرفداران نفت، روز سختی را برای استقلالی ها رقم می زنند.

منبع: فرارو

به "ساعت بازی استقلال ، صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت بازی استقلال ، صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید