بلیت مشهد، تهران 2 و نیم میلیون تومان! ، نرخ های نامتعارف؛ شوخی تلخ با مسافران!

به گزارش طراحی وبسایت، در حالی که واکنش ها و گلایه های مسافران از افزایش عجیب و نامتعارف قیمت بلیت هواپیما موجب اصلاح این تعرفه ها شد اما آنالیز سایت های فروش بلیت نشان می دهد همچنان، قیمت ها خارج از جدول تعرفه گذاری فروخته می گردد.

بلیت مشهد، تهران 2 و نیم میلیون تومان! ، نرخ های نامتعارف؛ شوخی تلخ با مسافران!

به گزارش طراحی وبسایت، پس از انتشار نرخنامه پروازهای داخلی که به وسیله انجمن شرکت های هواپیمایی انجام شد، معین شد که رشد قیمت ها در آن جدول، بیش از 29 درصدِ مصوب است و پس از ساعتی و به صورت شبانه، نرخ نامه سفرهای هوایی اصلاح شد.

هر چند جدول منتشرشده انجمن شرکت های هواپیمایی حاکی از افزایش عجیب تا 61 درصدی نرخ بلیت بعضی مسیرهای پرتردد مشهد بود اما نرخ نامه اصلاح شده حاکی از آن بود که قیمت بلیت هواپیما به مقدار عادلانه تری افزایش یافته است.

این در حالی است که تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، گلایه کاربران و رصد سایت های خرید و فروش بلیت هواپیما نشان می دهد نرخ های مسیرهای پرتردد همچنان خارج از نرخ نامه انجمن شرکت های هواپیمایی است.

بلیت هست، ولی کم است!

به عنوان مثال، بلیت مسیر مشهد به تهران که جزو مسیرهای پر تردد هوایی است در سایت های خرید و فروش بین یک و نیم تا 2 میلیون و 550 هزارتومان فروخته می گردد. آن هم در شرایطی که با توجه به ایام دهه کرامت، بلیت به سختی پیدا می گردد و در بسیاری از سایت ها بلیتی برای سفر موجود نیست!

نرخ های نامتعارف، شوخی تلخ با مسافران!

آنالیز های خبرنگار ما نشان می دهد مسیر تهران به مشهد نیز با همین شرایط روبرو است و قیمت بلیت در سایت ها تا یک میلیون و 550 هزارتومان به فروش می رسد.

مسیر مشهد به شیراز که قیمت آن باید یک میلیون و 686 هزارتومان باشد در سایت های خرید و فروش تا یک میلیون و 959 هزارتومان فروخته می گردد و بلیت مشهد به اصفهان که در جدول نرخ نامه یک میلیون و 259 هزارتومان تعرفه گذاری شده تا قیمت یک میلیون و 700 هزارتومان فروخته می گردد. مسیر مشهد به کیش که در جدول تعرفه گذاری برای آن، مبلغ یک میلیون و 731 هزارتومان مشخص شده اکنون در سایت ها تا مبلغ 2 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می گردد و بسیاری از کاربران فضای مجازی این نرخ ها را یک شوخی تلخ برای مسافران عنوان نموده اند!

منبع: همشهری آنلاین

به "بلیت مشهد، تهران 2 و نیم میلیون تومان! ، نرخ های نامتعارف؛ شوخی تلخ با مسافران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت مشهد، تهران 2 و نیم میلیون تومان! ، نرخ های نامتعارف؛ شوخی تلخ با مسافران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید