تست درایو ویژه خودروی تیگو8 پرو

به گزارش طراحی وبسایت، روز پنج شنبه مورخ 22 مهرماه در محل پیست اتومبیل رانی آزادی تست درایو ویژه ای برای خودروی تیگو8 پرو برگزار شد که با دعوت از چهره های برجسته خودرویی، مدیران برجسته، چهره های معروف و بعضی فعالان مالی و مشتریان بالقوه صورت گرفت، 2 عدد خودروی تیگو8 همراه با معرفی خودرو به وسیله کارشناسان مورد تست و آنالیز نهاده شد، در این مراسم کلیه موارد ایمنی در رانندگی به همراه پروتکل های بهداشتی مورد توجه نهاده شده شد.

تست درایو ویژه خودروی تیگو8 پرو

تست درایو تیگو8 با نظم و هماهنگی بسیار خوب صورت گرفت و بیش از 120 نفر از مدعوین توانستند خودرو را تست کنند و نظر خود را در خصوص آن بیان کنند. از دیدگاه بسیاری از افرادی که خودرو را تست کردند طراحی تیگو پرو 8 بسیار زیبا و مدرن و امروزی است، علی الخصوص جلوپنجره الماسی شکل که کاملا سبکی تازه را تعریف می نماید.

از سوی دیگر پس از تست موتور پر قدرت TGDI این خودرو که از آخرین تکنولوژی روز بهره می برد مورد توجه تست کنندگان نهاده شد. قدرت بالا، صدای کم و نرم و آرام در کنار شتاب بسیار خوب برای خودرویی شاسی بلند و نسبتا سنگین وزن مورد تحسین نهاده شد، راحتی و ارگونومی و فضای مناسب 7 نفره بودن در کنار پایداری و هندلینگ خودرو در سر پیچ ها همگی نشان از عملکرد پیروز و قابل توجه تیگو8 دارد.

اما بیشتر تست شوندگان با ورود به خودرو جذب مانیتور بسیار بزرگ و مدرن این خودرو با مقدار 24.6 اینچ شدند که در بازار ایران بی نظیر می باشد و انبوه تکنولوژی های تازه چون ADAS، (رادارها و کروز کنترل تطبیقی) در کنار کول باکس، شارژ بی سیم موبایل، حافظه جایگاه، گرم کن و سردکن جایگاه های جلو به همراه برقی بودن جایگاه ها، سیستم ویس کنترل و… آپشن های خاص و منحصر به فردی است که در هیچ کدام از خودروهای وارداتی هم سگمنت تیگو پرو8 در بازار ایران دیده نمی گردد، بیشتر مدعوین از کیفیت بالا خودرو در کنار توان بالا (197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر) رضایت کامل داشتند و منتظر عرضه سریع تر آن به بازار بودند تا به عنوان یک گزینه مطلوب در نظر بگیرند.

منبع: تجارت نیوز

به "تست درایو ویژه خودروی تیگو8 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست درایو ویژه خودروی تیگو8 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید