خودرو

گران ترین وانت بازار ایران، پیکاپ جان سختی که خودروی لوکس شد، عکس

روند تغییرات قیمتی هایلوکس ظرف دو دهه اخیر، به نحوی بود که این مدل از یک پیکاپ مقرون به صرفه قیمت ولی جان سخت به خودرویی لوکس و گران قیمت تغییر کاربری داد.

16 مهر 1402

ناگفته هایی از چالش قسمت پایانی سریال شهریار ، این اتفاقات انتهای سریال را تباه کرد ، بازیگری که اردشیر رستمی را انتخاب کرد

نویسنده سریال شهریار درباره سانسورهای این سریال که در زمان خود با چالش هایی مواجهه بودند، می گوید: درباره بخش های حذف شده از سریال شهریار، من نیز همانند آقای کمال تبریزی تنها خاطرات تلخی برایم به جای مانده است. این اتفاقات که خصوصا انتهای سریال را تباه...

27 شهریور 1402

نگاهی نزدیک به کابین گران ترین ب ام و در ایران!، عکس

در هر دو نسخه از ب ام و سری 7 بنزین ­سوز، جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک نصب شده و حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی روی رقم 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

26 شهریور 1402

قیمت محصولات سایپا امروز دوشنبه 20 شهریور 1402

خبرنگاران- تیبا و تیبا 2 از خط تولید سایپا کنار رفتند اما امروز دوشنبه 20 شهریور مدل های صفرکیلومتر آنها را در بازار آزاد به ترتیب 320 و 330 میلیون تومان می فروشند.

20 شهریور 1402

جواهردشت؛ عروس مراتع مخملی شمال ایران

جواهردشت مقصدی رویایی برای گذراندن روز های گرم تابستان، در فضایی سرسبز و خرم با هوایی بهاری است و تمام آنچه از طبیعت می خواهید را با هم دارد. کوه، دشت، مرتع، جنگل های انبوه و آب و هوایی پاکیزه، همه مشخصه های این ییلاق زیبا هستند. اقامت در این طبیعت بکر...

12 شهریور 1402

جاهای دیدنی رودبار از غار یخی درفک تا سرو کهنسال هزرویل!

جاهای دیدنی رودبار را می شناسید؟ تابه حال به این شهر شمالی و زیبای کشور سفر کرده اید؟ رودبار را با چه چیزهایی می شناسید و به یاد می آورید؟

8 شهریور 1402

این تویوتای شگفت انگیز پرفروش ترین ماشین دنیا است، عکس

این خودرو به تنهایی نقش بسیار پررنگی در افزایش گرایش به خودروهای شاسی بلند سایز میانه در بسیاری نقاط جهان داشته است.

18 مرداد 1402

هرچه سریع تر مودم خود را از آشپرخانه خارج کنید ، برترین مکان خانه برای قرار دادن روتر کدام است؟

یک متخصص در آنالیز های خود متوجه بدترین مکان در خانه برای قرار دادن روتر شد. او در آنالیز های خود ضمن اشاره به دلایل اختلال در سیگنال های روتر به برترین مکان برای قرار دادن این دستگاه نیز اشاره نموده است.

17 مرداد 1402

قیمت روز کرکره برقی را از کجا بگیریم؟

همانطور که میدانید کرکره های برقی یکی از انواع مدرن درب ها و پنجره ها هستند که با استفاده از موتور و سیستم برقی، به صورت اتوماتیک و اتوماتیک باز و بسته می شوند. این نوع کرکره ها به علت سهولت استفاده و امکان کنترل راحت از راه دور، در محیط های مسکونی و...

16 مرداد 1402

آخرین شرایط ترخیص یک هزارو 133 خودروی وارداتی در گمرک

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص یک هزارو 133 خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد.

9 مرداد 1402

این فیات کوچک و مجذوب کننده را فقط با 500 میلیون سوار شوید!، عکس

کسانی که اهل انیمیشن هستند، احتمالا نام توپولینو را از انیمیشن ماشین ها 2 به خاطر داشته باشند.حالا فیات، نسل نو این میکرو کار مجذوب کننده را در دنیای واقعی معرفی نموده است.

15 تیر 1402

هشدار سازمان هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در بعضی نقاط کشور

سازمان هواشناسی در مورد فعالیت سامانه بارشی و ارتفاع امواج در بعضی نقاط کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

8 تیر 1402

آریزو 5 برقی مدیران خودرو با پیمایش 401 کیلومتری در ایران ، آنالیز تخصصی

آریزو 5 برقی جدیدترین محصول مدیران خودرو برای بازار خودرو ایران است که اکنون دیگر در چین حضور ندارد. این سدان الکتریکی با یکبار شارژ قادر است پیمایش 401 کیلومتری در اختیار مالک خود قرار دهد. اما ظاهراً مدیران خودرو برنامه فروش آن را در سامانه یکپارچه یا...

23 خرداد 1402

زیباترین جنگل سلطنتی جهان که ورودش برای ایرانی ها آزاد و رایگان است

اگر اهل جنگل نوردی باشید، خوب می دانید که جنگل دو فصل فوق العاده زیبا دارد؛ بهار و پاییز. البته برخی جنگل ها ویژگی بهاری شان آنها را معروف نموده و برخی ها هم ویژگی پاییزی شان اما جنگل ابر از آن دسته جنگل هایی است که دیدنش در هر دو فصل خالی از لطف نیست.

20 خرداد 1402

10 بچه بد و ناسازگار انیمیشن های پیکسار از بدترین تا برترین

انیمیشن ها معمولا مخاطبان جوان را هدف قرار می دهند و فیلم های پیکسار، به عنوان یکی از پیروز ترین کمپانی های انیمیشنی، پر از شخصیت های جوان، نوجوان و کودک است. از اندی دوست داشتنی در داستان اسباب بازی تا پرنسس مریدا در انیمیشن دلیر، این شخصیت های خوب و...

17 خرداد 1402

این خودروی تمام برقی در ایران تاکسی می شود؟، عکس

طبق تصاویر بدست آمده، اولین خودروی برقی پلاک ملی به زودی در خیابان ها حضور خواهد یافت.این خودرو، چری آریزو 5 EV خواهد بود.

14 خرداد 1402

ببینید ، وقتی در تصادفی ساده از پراید هیچ چیز باقی نمی ماند ، خودروی ایرانی به مثابه جگر زلیخا

بدنبال برخورد پراید وانت با نیوجرسی وسط بزرگراه عسلویه - پارسیان در محدوده روستای میلکی، خودروی پراید به شکل عجیبی چند تکه شد!

31 اردیبهشت 1402

غول مهربان اضطراب

در این شماره می خواهیم کمی واژه شریف و البته ترسناک اضطراب را با هم زیر و رو کنیم؛ واژه ای که در روزهای آخر اردیبهشت و انتها سال تحصیلی، گریبانمان را می گیرد و اگر ما را رها نکند، دنیای تابستان و کارنامه اعمالمان را تیره و تار خواهد نمود.

24 اردیبهشت 1402

#3؛ شاسی بلند اسمارت

اسمارت دومین مدل تازه خود را سال آینده به بازار اروپا و چین عرضه می نماید. این ماشین که یک شاسی بلند الکتریکی است، در چین فراوری شده و از آنجا به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

23 اردیبهشت 1402

تمسخر دختری که قصد داشت به خودروی برقی تسلا بنزین بزند!

تمسخر دختری که قصد داشت به خودروی برقی تسلا بنزین بزند

21 اردیبهشت 1402
تعداد: (145)