رویداد پیش روی اپل، با رونمایی از iOS 16 همراه است

به گزارش طراحی وبسایت، اپل میخواهد در رویداد آینده خود که در ماه ژوئن برگزار می گردد، iOS 16 و چند محصول دیگر را معرفی کند.

رویداد پیش روی اپل، با رونمایی از iOS 16 همراه است

اپل برنامه ریزی نموده که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود در سراسر دنیا (WWDC) را در تاریخ 6 ژوئن برگزار کند. انتظار می رود این غول کالیفرنیایی آخرین به روزرسانی های نرم افزاری را برای همه دستگاه های خود اعلام کند. بدون شک، هواداران برای نسخه بعدی iOS که انتظار می رود iOS 16 باشد بسیار هیجان زده هستند. مارک گورمن از بلومبرگ اکنون فاش نموده است که iOS 16 در یکی از زمینه های اصلی مانند مدیریت اعلان ها بهبود خواهد یافت.

به گزارش گیزموچاینا، گورمن اطلاع داده است که iOS 16 مدیریت اعلان ها را بهبود می بخشد. البته او اطلاعات ویژه تری را ارائه نداده است، اما ممکن است انتظار بهبودی در پنل اعلانات یا اعلان های فشاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

علاوه بر این، انتظار می رود که ویژگی های تازه ردیابی سلامت را در iOS آینده ببینیم، با این حال، باز هم در خصوص ویژگی های این سیستم عامل اطلاعات جزئی و دقیقی در دسترس نیست. گفته می گردد iOS 16 با نام رمز سیدنی ساخته می گردد. به گفته Gurman، این نام گذاری بعلاوه می تواند نشانه ای از هدست واقعیت ترکیبی و تعامل آن با آیفون باشد.

همانطور که گفته شد، ما بعلاوه می توانیم هدست VR را در رویداد ژوئن ببینیم. اپل بعلاوه ممکن است نسخه نمایشی از roOS هدست را به نمایش بگذارد که ویژگی های آن را آشکار می نماید.

جدای از این، آیپد او اس 16 نیز در این رویداد حضور خواهد داشت. انتظار می رود نسخه تازه رابط کاربری چندوظیفه ای بهتری را به همراه داشته باشد. watchOS 9، macOS و tvOS نیز در این رویداد نمایش داده خواهند شد، اما هیچ جزئیاتی در خصوص آن ها فاش نشده است.

طراحی وبسایت فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رویداد پیش روی اپل، با رونمایی از iOS 16 همراه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد پیش روی اپل، با رونمایی از iOS 16 همراه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید