نمایشگر آیفون15 را سامسونگ فراوری می نماید!، عکس

به گزارش طراحی وبسایت، گجت نیوز نوشت: شرکت سامسونگ مدت ها است به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده نمایشگر گوشی های هوشمند شناخته می گردد و حالا قرار است نمایشگر آیفون 15 که یکی از بزرگ ترین رقبای ماه های آینده سری گلکسی اس 23 است را به عهده بگیرد.

نمایشگر آیفون15 را سامسونگ فراوری می نماید!، عکس

سامسونگ یکی از غول های دنیای تکنولوژی است و قدرتش محدود به گوشی هایی که فراوری می نماید نمی گردد. این شرکت کره ای مدت ها است تامین نماینده اصلی نمایشگر دیگر فراورینمایندگان گوشی های هوشمند است و حتی با بزرگ ترین رقیبش یعنی اپل همکاری به شدت نزدیکی دارد.

اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده اند نشان می دهند شرکت اپل برای فراوری نمایشگر OLED گوشی های سری آیفون 15 به سامسونگ چراغ سبز نشان داده و کره ای ها قرار است تمام نمایشگرهای گوشی های سری آیفون 15 را فراوری نمایند. ظاهرا مراحل تست نمایشگرهای فراوریی سامسونگ شروع شده اما هنوز ال جی و BOE این مرحله را شروع نکرده اند.

کره ای ها، تنها انتخاب اپل!

ظاهرا سامسونگ از روز اول به عنوان تنها تامین نماینده نمایشگرهای سری آیفون 15 شناخته نشده و کوپرتینویی ها قصد داشتند در کنار استفاده از نمایشگرهای سامسونگ، از نمایشگرهای BOE و LG نیز استفاده نمایند. با این حال فعلا این دو شرکت از برنامه اجرایی اپل عقب هستند و این شرکت آمریکایی راهی به جز همکاری دوباره با سامسونگ ندارد.

این تنها خبر خوب برای سامسونگ نیست و ظاهرا وابستگی اپل به این شرکت همچنان ادامه خواهد داشت. اگر اخبار منتشر شده درست از آب در بیایند، سامسونگ حالا به صورت کامل جایگزین شرکت BOE شده و قرار است در آینده ای نزدیک بخش بیشتری از پنل های امولد گوشی های اپل را فراوری کند.

ظاهرا شرایط ال جی بهتر از BOE نیست و این شرکت هم تا به امروز نتوانسته به برنامه های اپل برسد. هر چند اپل مدت ها است که می خواهد وابستگی خود به سامسونگ را کمتر کند اما با ادامه شرایط فعلی، احتمالا باید چندین ماه دیگر به همکاری با یکی از بزرگ ترین رقبایش ادامه دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نمایشگر آیفون15 را سامسونگ فراوری می نماید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر آیفون15 را سامسونگ فراوری می نماید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید