سامسونگ قرار نیست گلکسی A74 را راهی بازار کند

به گزارش طراحی وبسایت، اینطور که به نظر می رسد سامسونگ قصد ندارد دیگر به فراوری سری گلکسی A7X ادامه دهد؛ این یعنی به احتمال زیاد سال آینده خبری از گلکسی A74 نخواهد بود.

سامسونگ قرار نیست گلکسی A74 را راهی بازار کند

در حال حاضر گوشی های سری گلکسی A سامسونگ پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های این شرکت به حساب می آیند چرا که قیمت مناسب و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری متعددی دارند. از محبوب ترین گوشی های این سری می توان به سری گلکسی A5X اشاره نمود که سال ها به عنوان پرفروش ترین گوشی های این شرکت شناخته می شدند و همچنان هم محبوبیت بالایی در نزد کاربران دارند.

سامسونگ اما به عنوان قدرتمندترین گوشی از این سری، گلکسی A7X را هم چندین سال راهی بازار نموده است؛ از گلکسی A7 گرفته تا گلکسی A73 که جدیدترین نماینده سامسونگ به شمار میرود. اما اینطور که به نظر می رسد این شرکت کره ای دیگر تمایلی به فراوری گوشی های A7X ندارد. ظاهرا گلکسی A73 آخرین گوشی از این سری است که هم اکنون امکان خرید آن وجود دارد چون در سال آینده دیگر خبری از جانشین آن با نام گلکسی A74 نخواهد بود.

طبق خبرهایی که در این رابطه منتشر شده، سامسونگ احتمالا می خواهد سال بعد فقط گلکسی A34 و A54 را به عنوان دو گوشی مالی و میان رده راهی بازار کند تا بدین ترتیب فاصله آن ها با گوشی هایی نظیر گلکسی S فن ادیشن حفظ گردد. محصولاتی که هم اکنون از لحاظ قیمت فاصله کمی با گلکسی A7X دارند.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی های سری AX4 سامسونگ که سال آینده شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود منتشر شده اما هیچوقت تا به این لحظه خبری از گلکسی A74 نشده است. البته توجه کم سامسونگ به گوشی های این سری در سال گذشته هم تعیین بود. اگر به خاطر داشته باشید گلکسی A52 با پردازنده اسنپدراگون 750G راهی بازار شد و از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می کرد اما گلکسی A72 فقط در یک مدل با پردازنده اسنپدراگون 720G و در کمال تعجب بدون پشتیبانی از اینترنت 5G راهی بازار شد.

علاوه بر این ها، خبری از گلکسی S22 یا S23 فن ادیشن هم نیست که باعث می گردد بین گوشی های سامسونگ یک فاصله قیمتی بسیار شدیدی به وجود بیاید؛ آن هم درست در بازه ای که رقبای چینی محصولات فوق العاده ارزشمند و متعددی هم در بازار دارند و می توانند به راحتی سامسونگ را به چالش بکشند. حال باید دید برنامه سامسونگ برای پوش این فاصله زیاد چه خواهد بود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,199,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در طراحی وبسایت

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ قرار نیست گلکسی A74 را راهی بازار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ قرار نیست گلکسی A74 را راهی بازار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید