سفر مجازی به تخت فولاد اصفهان امکانپذیر می گردد

به گزارش طراحی وبسایت، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، سفر مجازی به تخت فولاد اصفهان امکانپذیر می گردد.

سفر مجازی به تخت فولاد اصفهان امکانپذیر می گردد

هادی نظری، مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی، فرهنگی، مذهبی تخت فولاد اظهار کرد: برنامه ای کاربردی با رویکرد اجرای گردشگری مجازی در تخت فولاد در حال اجراست که تعداد 12600 عکس 360 درجه کروی و نشانه شناسی عناصر و جاذبه های گردشگری از مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در قالب های بصری و صوتی از قابلیت های این زیرساخت مجازی است.

او با بیان اینکه بارگیری محتوا و بهره مندی از محتوای برنامه گردشگری مجازی از سایر امکانات این برنامه کاربردی است، افزود: در دهه اخیر با رشد و توسعه وسیع فضای مجازی و لزوم ایجاد زیرساختهای گردشگری مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، این پروژه متناسب با ابزارها و نیازهای گردشگران در حال اجراست.

نظری با اشاره به موقعیت مجموعه تخت فولاد که مکانی باز با فضای متنوع ازنظر تجارب معنوی است، گفت: گردشگری مجازی می تواند در ترویج گردشگری معنوی و بعلاوه معرفی و برجسته سازی ظرفیت های هنری و گردشگری مجموعه تخت فولاد مؤثر باشد.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد ادامه داد: از قابلیت ها و ویژگی های زیرساخت گردشگری مجازی میتوان به عدم محدودیت زمانی، محدودیت مکانی و فضا اشاره نمود؛ ضمن اینکه این پروژه دارای امکان گردشگری مجازی در ساعات روز و بعلاوه گردشگری در شب است.

نظری افزود که از نکات قابل توجه در اجرای این پروژه، همکاری با شرکت دانش بنیان در حوزه فناوری و گردشگری مجازی است.

منبع: همگردی

به "سفر مجازی به تخت فولاد اصفهان امکانپذیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مجازی به تخت فولاد اصفهان امکانپذیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید